محمد کرمی : پاسخ به سوالات قسمت دوم

0
681

پاسخ به سوالات: قسمت دوم 

Mohammad_Karami_Human_Rights_Activist_Parisمحمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیست و دوم ژوئن ۲۰۱۸:… خانم گلین به این سوال پاسخ بدهید فردی مانند مریم قجر عضدانلو که سینه چاک مردم سوریه … هست چرا وقتی که دختران انقلاب روسری خودشان را برمی داشتند و مورد سرکوب قرار گرفتند این همه مورد اتفاق افتاد یک بار نشد که موضع بگیرد و محکوم کند یا از این زنان حمایت کند .حالا شما مواضع اعلام شده را در نظر می گیرد ؟ … 

لینک به منبع

پاسخ به سوالات: قسمت دوم

هموطنی سوال کرده بود :

اگر امگان دارد از این دوستان سوال کنید این رابطه سازمان مجاهدین با این کشور امریکا و این خوشحالی و جشن های که می گیرند در رابطه با نقض برجام..

خیلی واضح است داستان مجاهدین رابطه ارباب با نوکر است یا رابطه لوطی با عنتر به عبارت دقیق تر . این جماعت مانند عنتر صدها مدل پشتک و بارو می زنند مقابل لوطی خودشان یا به قول عامیانه خوش رقصی می کنند که ارباب گوشه چشمی به اینها نگاهی بیندازد. و انچه ارباب می خواهد این ها انجام می دهند . چرا این جماعت در مقابل کشتار فلسطنیان مطلقا دم بر نیاوردند ! چرا در مقابل کشتار مردم یمن مطلقا تا به الان یک خط ننوشتن یا صحبتی نکردند اما در رابطه با سوریه . شام و نهار صبحانه شان سوریه شده است سایت های اینترنتی فرقه شده بیش از نصف ان داستان های بافته شده برای سوریه و مواجب بگیران مختلف سوریه را دعوت می کردند و نوشته انها را انشتار می دادند و می دهند . ایا فقط مردم سوریه ادم بودند . پس این مردم یمن و فلسطین و غزه چی هستند .

رابطه شان رابطه نوکری و چاپلوسی است و مزدوری کردن به هر قیمت بخصوص برای امریکا است . فکر می کردند که امریکا همین فردا اخوندها را سرنگون می کند و حکومت را دو دستی تقدیم این فرقه می کنند . با موضع گیر وزیر خارجه امریکا که گفت هدف ما سرنگونی یا عوض کردن رژیم ایران نیست و مصوبه کنگره امریکا که اجازه حمله به ایران و کره شمالی را منوط به اجازه گرفتن از کنگره کرد فرقه رجوی را سنگ روی یخ کردند تمام بافته های ذهنی شان به پنه تبدیل شد .

سوال:

گلیین: من با اینکه آدم مذهبی نیستم با دیدن این صحنه اشک در چشمانم حلقه زد که چگونه عده ای با ایمان مراسمی را برگزار می کنند. در ظاهر ممکن است که به نظر برسد

این مراسم با مراسم آخوندها خیلی شبیه است ولی همانطور که مسحیت بعد از قرون وسطی جایی نرفته است و رهبران کلیسا فقط از اریکه قدرت سیاسی پایین آمده اند و دیگر بزور نظرات خود را تحمیل نمی کنند اسلام هم بعد از جمهوری اسلامی جایی نخواهد رفت و امید است که فقط قدرت سیاسی و خشونت را ترک کند. مجاهدین این موضوع را درک کرده اند و رهبران جمهوری اسلامی هنوز نه. در این میان حزب کمونیست کارگری به رهبری مجید آذری در واشنگتن می خواهد کلا اسلام را جارو کند و البته این تجربه را شوروی سابق بزور نتوانست پیاده کند و بعد از هفتاد سال مسلمانان در چچن مثلا به مساجد خود بازگشتند

باید به خدمت خانم گلین گرامی برسانم شما ظاهر را می بینید ما باطن را . ظاهر همه را فریب می دهد اما وقتی باطن را بدانی ظاهر برایتا ن مانند کف روی اب است . شما اگر ان مراسم نوجه خوانی ها را که زنان دارند می خوانند را دیده اید که منقلب شده اید همه اش از روی ریاکاری است . چرا از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ یک مورد از این شعبده بازی های مذهبی درون تشکیلات مجاهدین نبود اما از سال ۱۳۸۰ به این سو این ریاکاری ها شروع شد که مسجد هم درست کردند سینه زنی و محرم راه افتاد و عزاداری شروع شد.

مزدور صدام و مریم رجوی مجید معینی مجاهدین خلق وطن فروشی

مجید معینی مجاهدین خلق فرقه رجوی خیانت وطن فروشی

مجید معینی دردو نقش

یا بعضی از نفراتشان را بعد سقوط صدام به شکل اخوند در اوردن با ان پوشش که بگویند ماهم اخوند داریم مانند مجید معینی زندانی زمان شاه بود که تبدیل کردند به اخوند که بخواهند شیعه های عراقی را مخشان را بزنند که بگویند بله ما هم اخوند داریم مسجد داریم . جهت اطلاع هم میهن نان ان افرادی که در این مراسم های عزاداری می بیبنید یک نفر شان از روی ایمان و اعتقاد نیست اعضا پایئن که به اجبار باید شرکت کنند و مسئولین و سران فرقه هم به خاطر ریاکاری دست به این شعبده بازی های مذهبی می زنند سرسوزنی نه به قران نه به اسلام معتقد هستند .

گلیین : آقا و یا خانم کانون من مواضع اعلام شده را در نظر می گیرم. شما این سوال را از راهبه های مسیحی هم می توانید بپرسید که اگر واقعا به آزادی اعتقاد دارید حجاب خود را از سر بردارید. البته در غرب این مسئله حل شده است و تا وقتیکه راهبه ها حجاب خود را به دیگران تحمیل نکنند این یک موضوع شخصی تلقی می شود

خانم گلین شما به دنبال کف روی اب نباشید . شما که می گوید من مواضع اعلام شده را در نظر میگیرم و مثال راهبه ها را می زنید . راهبه به ان اعتقاد دارد و به هیچ کسی تحمیل نمی کند در ثانی در دنیای ازاد زندگی می کنند به همه چیز دسترسی ازاد دارند با خانواده و بستگان خود در تماس هستند . اما درون فرقه رجوی چی ؟ ایا افراد به همه امکانات در دنیای ازدسترسی دارند ؟ ایا با خانواده خود در تماس هستند ؟ هزاران سوال دیگر .بعدا مریم قجر به اجبار و به زور چماق تحمیل می کند .لباس زنان باید مانند گونی گشاد باشد و فقط ان چهار یا پنچ رنگ تیره البته قبلا فقط دو رنگ بود خاکی و سبز .هیچ احدی حق نداشت مقداری لباس تنگ بر تن کنند بخصوص زنان اگر چند سانتی لباس تنگ می بود که برجستگی مقداری نمایان می شود سریع تذکر داده می شد بار دوم برخورد می شد و بار سوم نشست و دادگاهی و ضرب وشتم بود .از حرف تا واقعیت درون فرقه رجوی دو دنیای با اختلاف ۱۴۰۰ سال می باشد حالا شما به دنبال مواضع اعلام شده هستید که در نظر می گیرید.خانم گلین به این سوال پاسخ بدهید فردی مانند مریم قجر عضدانلو که سینه چاک مردم سوریه … هست چرا وقتی که دختران انقلاب روسری خودشان را برمی داشتند و مورد سرکوب قرار گرفتند این همه مورد اتفاق افتاد یک بار نشد که موضع بگیرد و محکوم کند یا از این زنان حمایت کند .حالا شما مواضع اعلام شده را در نظر می گیرد ؟

محمد کرمی ۲۰۱۸ / ۰۶ /۲

*** 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید