حتی یک روده راست در شکم رجوی ها نیست!

0
398

حتی یک روده راست در شکم رجوی ها نیست! 

 Mojahedin_Khalq_Maryam_Rajavi_Cult_terrorists_In_Syriaصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و سوم ژوئن ۲۰۱۸:…  توضیح این نکته شاید خالی ازلطف نباشد که تصمیمات پیمان شانگهای با تفاق آرا مصوب میشود و درپیمان ناتو هم چنین رویه ای وجود دارد وحتی کشور ازپا افتاده و ورشکسته ای مانند یونان، میتواند مانع تصمیمات ناتو شود! اما درتحلیل نهائی ، این آمریکاست که سیاست های خود را دیکته میکند که فعلا در پیمان شانگهای چنین … 

http://iran-interlink.org

حتی یک روده راست در شکم رجوی ها نیست!

۳۰/۰۳/۱۳۹۷

سرمقاله ای در رسانه ی اصلی باندرجوی ، که مشحون از تحریف آشکار واقعیت وپنهان نگه داشتن مسئله ی اصلی  است، با عنوان ” عضویت در پیمان شانگهای ” ، منتشر شده که دربخشی ازآن آمده است :

” امسال خود روحانی برای حضور در اجلاس پیمان شانگهای به چین رفت و یک بار دیگر شخصاً درخواست عضویت رژیم در این پیمان را تقدیم اعضای پیمان شانگهای کرد، اما باز هم اعضای این پیمان دست رد به سینه روحانی زدند و حاضر به پذیرش رژیم نشدند “.

اعضای این پیمان یا تنها تاجیکستان مانع این کار شد؟!

جریان ازاین قرار است که ازمدت ها پیش، حکومت عربستان  دست به اقدامات خزنده ای در تاجیکستان زد و پول هایی درآنجا هزینه نمود که یک مورد آن تاسیس یک بانک یا یک مرکز اقتصادی با ۲۰۰میلیون دلار در تاجیکستان بود!

بدنبال این فتنه گری های عربستان ، دولت تاجیکستان اقدام به انجام اعمال خصمانه بر علیه ایران نمود واتهاماتی را برعلیه ایران مطرح کرد که هرگز مستنداتی برله این اقدامات خود ارائه نداد وباصطلاح یک تنه پیش قاضی رفت .

این کشوربود که یکه وتنها در رای گیری برای پذیرش ایران ، کارشکنی نمود وگرنه چین وروسیه درروزهای قبل ازبرگزاری اجلاس، ازهمه ی اعضا درخواست کرده بود که به عضویت ایران رای دهند واین فرق اساسی دارد با ” دست رد زدن ” اعضای شانگهای بر سینه ی ایران!

 آیا باند رجوی فکر میکند که ما برای چرب کردن سبیل حکومتگران تاجیکستان ، چند صد میلیون بیشتر باید به مسئولین آن کشور بدهیم که این بار عربستان را فروخته و بنفع ما رای دهد ؟!

باند رجوی که در باج دهی و رشوه گیری استاد است چه توصیه ای دراین مورد دارد؟!

درهرصورت، برابر اعلام رسانه های غیر وابسته به صهیونیزم جهانی، روحانی دراین نشست ، بیشترین توجه مثبت  را بخاطر سخنرانی ها وموضعگیری صبورانه وصلح طلبانه اش، بسوی خود جلب کرد!

دراین اجلاس ودرحواشی آن، ایران مذاکرات مهمی با قدرت های اصلی پیمان شانگهای انجام داد وبعنوان عضو ناظر، نقش مهمتری دربرابر اعضای رسمی وضعیف این پیمان بازی میکند ودرست این مسئله است که باند رجوی و اربابانش را بخشم درآورده وبرای فروکش کردن این خشم، مجبور به کتمان قسمت اصلی حقیقت شده وخود را ازنظر برتولت برشت، تبهکار نشان داده است!

دربخش دیگری ازاین نوشتهچنین آمده است :

” روحانی قبل از چین، به روسیه رفت و با پوتین دیدار کرد و پوتین آنجا گویا قول داد که از عضویت رژیم در پیمان شانگهای حمایت می‌کند.اما در عمل وعده پوتین توخالی بوده است  “.

پوتین این موضع خود را رسما اعلام نمود واگر حرفش از طرف تاجیکستان ( توبخوان عربستان، آمریکا واسرائیل) قبول نشد، معلوم میشود که فعلا خاصه خرجی های آنها را برای خریدن تاجیکستان ندارد والبته تاجیکستان دربرابر تهدید هایی که ازسوی داعش مشاهده خواهد شد، برای خنثی کردن این تهدید ها، چاره ای جز توسل به روسیه  و… وحتی خود ما نخواهد داشت وبنابراین اندکی صبر لازم است وایران وروسیه به این مسئله که این کارشکنی های تاجیکستان طولانی نخواهد بود ، واقف ترند!

توضیح این نکته شاید خالی ازلطف نباشد که تصمیمات پیمان شانگهای با تفاق آرا مصوب میشود و درپیمان ناتو هم چنین رویه ای وجود دارد وحتی کشور ازپا افتاده و ورشکسته ای مانند یونان، میتواند مانع تصمیمات ناتو شود!

اما درتحلیل نهائی ، این آمریکاست که سیاست های خود را دیکته میکند که فعلا در پیمان شانگهای چنین رویه ای معمول نیست ولی بطور طبیعی  دراین پیمان هم ، حرف اعضایی بیشتر خریدار خواهد داشت که قدرت بیشتری دارد ونتیجه اینکه تاجیکستان ها، قادر به ادامه ی بلند مدت این رویه ی صادر شده ازطرف عربستان نخواهند بود!

ونیز :

“… موضوع مهم و تعیین‌کننده این است که اعضای پیمان شانگهای و به‌خصوص دو عضو اصلی و تعیین‌کننده آن یعنی چین و روسیه، حل تضادها و مشکلات خود را، در همگرایی با آمریکا جستجو می‌کنند که نمونه بارز آن قطع حمایت‌های چین از کره شمالی و وادار کردن آن به حل مسائلش با آمریکا می‌باشد. در حالی‌که رژیم در تضاد با آمریکا می‌خواهد وارد این پیمان شود”.

ازاین جهت که روسیه وچین بعنوان دو کشور درحال شکوفائی وبالنده ، صلح را برای آینده ی بسیار درخشانی که دارند ، انتخاب کرده اند و تمامی تلاش شان ، جلوگیری ازجنگی است که مانع این شکوفایی تاریخی خواهد بود ، مخالفتی با این نظر نیست!

بله روسیه ابدا موافق درگیری با آمریکا نیست وحتی پیمان  همکاری ضد تروریستی با آمریکا امضاء کرده است که پایبندی سختی بدان نشان داده ومیدهد ودرموارد زیادی، این پیمان شکنی های آمریکا را تحمل کرده وبرای اجرای برنامه های بزرگ خود ، احتیاج به خریدن زمان دارد و سیاست های مربوطه عمدتا با آگاهی ازاین موضوع است که بهتر درک میشود.

روسیه وهرکسی که بخاطر منابع پایان ناپذیر وآتیه ی درخشانش میخواهد روابط گسترده ای با دیگران داشته ومانع جنگ باشد، از لحاظ منافع ملی خود، کار درستی میکند!

قطع حمایت های چین ازکره ی شمالی هم ازآن حرف های دلخوش کننده است وما بارها دروغ بودن این حرف را تجربه کرده ایم ومیدانیم که کره شمالی هم مانند ما، عراق ، لیبی، سوریه و … جزو ۷کشوری بودند که درزمان جورج بوش محور شرارت اعلام شدند و قرار بود محو یا تجزیه گردند که  مخصوصا درمورد کره شمالی ، هیچ قدمی نتوانستند بردارند واین مسئله ازحمایت غیر علنی و در عین حال قاطع چین ازکره شمالی نشات میگیرد!

حمله ی نظامی به بعضی ازکشورها، ازجمله ایران ، کره شمالی و … بقیمت جنگ اتمی تمام خواهد شد وآمریکا هم خسارت وتلفاتی کمتر ازدیگران نخواهد دید!

آیا دولت پنهان آمریکا ، تن به چنین جنگی خواهد داد؟!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید