نامه خانم زهرا شراعی به مقامات آلبانی برای روشن شدن مرگ برادرش در سازمان مجاهدین

0
1395

آیا مریم و مسعود رجوی نباید به اینهمه جنایات پاسخ بدهند؟ چرا ، بنابر گفته این فرقه ، باید افراد سازمان برای شناکردن به ساحلی بروند که ناامن هست و نه در آن امکاناتی برای شنا وجود دارد؟ چرا آنها را به سواحل متداول که همه مردم حضوردارند،  نمیبرند که در کمال امنیت از شنا کردنشان لذت ببرند؟ غیر از این است که از فرار افرادش واهمه دارد و میترسد که با ازادیشان برگی دیگر از جنایاتش رو شود. از نظر ما ، خانواده مالک شراعی، سناریویی که فرقه مجاهدین برای مرگ برادر و فرزند ما ساخته پوچ و غیر واقعی است؟ بنده خواهر داغدار مالک شراعی خواهان رسیدگی به چگونه کشته شدن برادرم و روشن شدن ماجرا هستم . همچنین من زهرا شراعی به نمایندگی از خانواده شراعی  از مقامات دولت آلبانی خواستار انتقال جسد فرزند و برادرمان به ایران هستیم، این کمترین حق برای یک خانواده است.

نامه خانم زهرا شراعی به مقامات آلبانی برای روشن شدن مرگ برادرش در سازمان مجاهدین

خانواده شراعی خواستار انتقال جسد فرزندشان مالک شراعی به ایران هستند

سایت نجات یافتگان در آلبانی ـ پنجم تیرماه 1397 برابر با 26.06.2018

لینک به منبع

Albania-Malek sheraee-MKO 260-410 Albania-Zahra-sherai-Malek sheraee-Mojahedin Khalgh

به نام خدا
مقامات محترم دولت آلبانی
اینجانب زهرا شراعی خواهر مالک شراعی اسیر در بند سازمان مجاهدین خلق ایران هستم. مالک شراعی مدت ۲۱سال در این سازمان بوده،بنده و خانواده ام برای دیدار یا تماسی با مالک کلی نامه نوشتیم و تلاش کردیم ولی همه بی نتیجه ماند،بنده از دولت محترم البانی سوالی دارم،چگونه میشود که چشم و گوش بر اینهمه جنایات ضد بشری بست؟

آیا با تمام اتفاقاتی که درمدت اقامت سازمان مجاهدین در کشور شما رخ داده هنوز وقت ان نرسیده که اقدامی کرده و رسیدگی کنید؟

چرا مریم و مسعود رجوی به خود اجازه میدهند که در کشور شما قلعه ای بنا کنند و هر جور دوست دارند تصمیم بگیرند و رفتار کنند؟ بدون اینکه از طرف دولت شما مورد بازخواست قرار گیرند؟  چرا دولت آلبانی از از رهبری سازمان مجاهدین خلق سوال نمیکند ؟ چرا افراد این سازمان ازادی ندارند؟ چرانمیتوانند به راحتی در شهر رفت و امد کنند؟ چرا افراد را در مقر اشرف ۳زندانی کرده اند وحق انسانی انهارا سلب کرده اند؟ مگر خانواده های دردمند این افراد چه درخواست غیر ممکنی داشتند به جز ساعتی دیدار با جگر گوشه هاشان و یا حتی چند دقیقه تماس تلفنی ،آیا این برای انها فاجعه است؟ چرا رجویها به راحتی دست به کشتار فرزندان بیگناه ما میزنند و آب از آب تکان نمیخورد؟ ،من خواهر داغدار مالک شراعی هستم ، چند روز پیش برادر عزیزم را به همین طریق از دست دادم، که به گفته خود سازمان در دریاچه نزدیک محل اقامتشان غرق شده،و جسد وی هم هنوز پیدا نشده،ایا این چرندیات از نظر شما قابل قبول است؟

آیا مریم و مسعود رجوی نباید به اینهمه جنایات پاسخ بدهند؟ چرا ، بنابر گفته این فرقه ، باید افراد سازمان برای شناکردن به ساحلی بروند که ناامن هست و نه در آن امکاناتی برای شنا وجود دارد؟ چرا انها را به سواحل متداول که همه مردم حضوردارند،  نمیبرند که در کمال امنیت از شنا کردنشان لذت ببرند؟ غیر از این است که از فرار افرادش واهمه دارد و میترسد که با ازادیشان برگی دیگر از جنایاتش رو شود. از نظر ما ، خانواده مالک شراعی، سناریویی که فرقه مجاهدین برای مرگ برادر و فرزند ما ساخته پوچ و غیر واقعی است؟ بنده خواهر داغدار مالک شراعی خواهان رسیدگی به چگونه کشته شدن برادرم و روشن شدن ماجرا هستم . همچنین من زهرا شراعی به نمایندگی از خانواده شراعی  از مقامات دولت آلبانی خواستار انتقال جسد فرزند و برادرمان به ایران هستیم، این کمترین حق برای یک خانواده است.
با تشکر زهرا شراعی

Alabania-Sharaee_Malek 260-410

 

////////////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید