نامه آریا ایران به وزیر مهاجرت آلبانی آقای پاندلی مایکو

0
1124

آقای وزیر، ما جمعی از ایرانیان ساکن فرانسه و اروپا، اعضای جداشده از مجاهدین،خانواده ها و بخشی از قربانیان تروریسم مجاهدین خلق در ایران و اروپا، به تجمعات، میتینگ ها و جلسات توطئه گرانه و خشونت بار رهبران و اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق در فرانسه و اروپا اعتراض نموده و با آن مخالف هستیم. و در این رابطه از همراهی مردم ایران و گروه های دموکراتیک برخوردار می باشیم. ما برای ایجاد زمینه های صلح ،دوستی و دنیای عاری از جنگ و برادر کشی فعالیت میکنیم . و به اعتقاد ما در محتوا، رفتار و کردار سازمان مجاهدین خلق ایران هیچگونه تغییری رخ نداده است. AriaIranحتما مطلع اید، آنها اعضای گروهی ایرانی بودند که  بیش از ۱۶ سال در لیست تروریستی آمریکا و نزدیک به ۱۳ سال در لیست تروریستی اتحادیه اروپا قرار داشتند.گروه متعلق به آنان نزدیک به ۲۵ سال در کنار دیکتاتور عراق(صدام حسین) بر علیه مردم و کشور ایران بصورت مسلحانه جنگیده ، اعمال تروریستی و خشونت بار زیادی را در عراق و ایران انجام داده اند.

نامه آریا ایران به وزیر مهاجرت آلبانی آقای پاندلی مایکو

آریا ایران ـ 22.07.2018

لینک به منبع

آقای پاندلی مایکو وزیر محترم، مجاهدین گفتند که شما در میان آنان بودید:

«پاندلی مایکو، وزیر مهاجرت و نخست وزیر سابق آلبانی، ۳۰ ژوئن در گردهم آیی شورای ملی مقاومت در ویلپنت شرکت داشت.»

ما بسیار متاسفیم که شما در تجمع یک گروه تروریستی (سازمان مجاهدین مجاهدین خلق ایران) سخنرانی کرده اید. چرا که آنها نماینده مردم ایران نبودند.

آقای وزیر، ما جمعی از ایرانیان ساکن فرانسه و اروپا، اعضای جداشده از مجاهدین،خانواده ها و بخشی از قربانیان تروریسم مجاهدین خلق در ایران و اروپا، به تجمعات، میتینگ ها و جلسات توطئه گرانه و خشونت بار رهبران و اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق در فرانسه و اروپا اعتراض نموده و با آن مخالف هستیم. و در این رابطه از همراهی مردم ایران و گروه های دموکراتیک برخوردار می باشیم. ما برای ایجاد زمینه های صلح ،دوستی و دنیای عاری از جنگ و برادر کشی فعالیت میکنیم . و به اعتقاد ما در محتوا، رفتار و کردار سازمان مجاهدین خلق ایران هیچگونه تغییری رخ نداده است.

حتما مطلع اید، آنها اعضای گروهی ایرانی بودند که  بیش از ۱۶ سال در لیست تروریستی آمریکا و نزدیک به ۱۳ سال در لیست تروریستی اتحادیه اروپا قرار داشتند.گروه متعلق به آنان نزدیک به ۲۵ سال در کنار دیکتاتور عراق(صدام حسین) بر علیه مردم و کشور ایران بصورت مسلحانه جنگیده ، اعمال تروریستی و خشونت بار زیادی را در عراق و ایران انجام داده اند.

آنها حتی دامنه اعمال تروریستی و خشونت بار خود را در کشورهای اروپایی و پیشرفته گسترش داده و از ۱۷ تا  ۲۳ ژوئن ۲۰۰۳ بیش از ۲۰ خوسوزی سازمانیافته در فرانسه،ایتالیا،سوئیس،انگلستان و کانادا داشتند.

کشورهای غربی،سازمان های دولتی در اروپا ،دیدبان حقوق بشر،موسسه راند، نویسندگان معتبر،روزنامه نگاران بین المللی و نهاد های متخصص که مطالعات فراوانی در باره سازمان مجاهدین خلق داشته اند، این سازمان را یک فرقه خشن و تروریست معرفی می نمایند.یک سکت مذهبی و خشن که بر اساس مطالعات و گزارشات دولت آمریکا و موسسه راند، توسط مسعود و مریم رجوی کنترل می شوند،نتوانسته است ماهیت خود را تغییر داده و همچنان تهدیدی بالقوه در برهم زدن آسایش و امنیت ایرانیان و شهروندان اروپایی تلقی می گردد.

ما معتقدیم که سازمان مجاهدین خلق از خشونت دست بر نداشته و همچنان بعنوان یک آرمان و ایدئولوژی معتقدند که مخالفان خود را باید به زور از صحنه سیاسی-اجتماعی خارج سازند. آنها طی سال های ۲۰۰۳ تا کنون به بیش از ۱۰ اجتماع مخالفان خود در فرانسه حمله ور شده و تعدادی از اعضای سابق خود را مجروح نموده و برخی را نیز تهدید به مرگ نموده اند. علاوه بر این بر علیه مخالفان خود در اروپا و فرانسه جاسوسی نموده و اقدام به  پرونده سازی های دروغین می نمایند تا افکار عمومی را فریب دهند.

آقای وزیر،

برای اطلاع کامل شما، اخبار نگران کننده ای از درون سازمان مجاهدین خلق وجود دارد که نشان می دهد، اعضای ارشد سازمان مجاهدین تحت رهبری و هدایت مستقیم مسعود و مریم رجوی، با ماموریت دادن به اشخاص ثالث و فرستادن آنان به کمپ پناهندگی در آلبانی ، گفتگو و تطمیع پناهجویان، در صدد جذب مجدد و قاچاق این افراد به کشورهای اروپای غربی مانند: فرانسه، آلمان، سوئیس، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد و … می باشند، تا آنها را به تشکیلات فرقه مجاهدین بازگردانده و از این افراد در مسیر دستیابی به اهداف تشکیلاتی و سیاسی خود بهره مند گردند.

این مسئله علاوه بر نقض مفاد توافقنامه بین دولت آلبانی و طرفین ذینفع در سازمان ملل متحد و دولت آمریکا، نقض حقوق بشر افراد بوده و زندگی آینده پناهجویان ایرانی مستقر در تیرانا را مورد تهدید قرار داده است.

ضمن تشکر از دولت و مردم شما ،درخواست می کنیم برای حفظ حریم شخصی و پناهندگی این افراد، اجازه ندهید یک فرقه خشن با سوابق تروریستی در عراق، ایران و کشورهای اروپایی، از حسن نیت انساندوستانه شما سوء استفاده نموده، زندگی و امنیت شهروندان ایرانی و اروپایی را در این کشورها به مخاطره بیاندازد.

جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷- ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۸

آریا ایران

 

///////////////////////////////

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید