گزارش سری پلیس آلبانی : مجاهدین تهدیدی برای امنیت در آلبانی هستند

0
1371

مجاهدین تشکیل یک خطر برای امنیت آلبانی است با توجه به پخش از کانال ۴ بریتانیا. از طریق خبرنگار اصلی خود لیندزی این تلویزیون گزارشی در مورد مجاهدین در آلبانی یک سند سری از منتشر کرده است با توجه به این سند، امضا شده توسط پلیس مجاهدین یک خطر برای ایمنیتی در آلبانی در برخواهدبود به دلیل شک و تردید منطقی است که اعضای گروه مجاهدین خلق، کاربران می توانند کشتن و یا تلاش برای از بین بردن مخالفان از گروه وجود دارد. سند مخفی می گوید: «مجاهدین ممکن است پیامدهای امنیتی داخلی داشته باشد، زیرا این افراد عمیقا تدبیر شده اند، بخشی از ساختار نظامی بوده اند، در جنگ و اعمال تروریست شرکت کرده اند.»

گزارش سری پلیس آلبانی : مجاهدین تهدیدی برای امنیت در آلبانی هستند

Albanian_Police_Report_Mojahedin_Khalq_MKO_MEK_Maryam_Rajavi_Cult_3محمد کرمی، وبلاگ عیاران ، هشتم سپتامبر ۲۰۱۸:…  فرقه مجاهدین، که به عنوان مجاهدین شناخته می شود، تروریستی است. با توجه به تعلیم اعضا و فعالیت انها در عراق، از جانب پلیس دولتی متهم به این می شود که مجدد قاچاق انسان کند یا ممکن است به قتل اعضای این گروه منتهی شود. اعضای سابق این سازمان در عراق به دلیل عمومیت در مخالفت با فعالیت این …

Channel4_News_Mojahedin_Khalq_Rajavi_Cult_MEK_MKO_The shadowy cult Trump advisors tout as an alternative to the Iranian government

لینک به منبع

لینک به متن اصلی (آلبانیایی)

تیتر روزنامه البانی لاپسی ، گزارش سری پلیس آلبانی : مجاهدین تهدیدی برای امنیت در آلبانی هستند

Albanian_Police_Report_Mojahedin_Khalq_MKO_MEK_Maryam_Rajavi_Cult

مجاهدین تشکیل یک خطر برای امنیت آلبانی است با توجه به پخش از کانال ۴ بریتانیا. از طریق خبرنگار اصلی خود لیندزی این تلویزیون گزارشی در مورد مجاهدین در آلبانی یک سند سری از منتشر کرده است

با توجه به این سند، امضا شده توسط پلیس مجاهدین یک خطر برای ایمنیتی در آلبانی در برخواهدبود به دلیل شک و تردید منطقی است که اعضای گروه مجاهدین خلق، کاربران می توانند کشتن و یا تلاش برای از بین بردن مخالفان از گروه وجود دارد.

سند مخفی می گوید: «مجاهدین ممکن است پیامدهای امنیتی داخلی داشته باشد، زیرا این افراد عمیقا تدبیر شده اند، بخشی از ساختار نظامی بوده اند، در جنگ و اعمال تروریست شرکت کرده اند.»

Albanian_Police_Report_Mojahedin_Khalq_MKO_MEK_Maryam_Rajavi_Cult

فرقه مجاهدین، که به عنوان مجاهدین شناخته می شود، تروریستی است که در سال ۲۰۱۲ در لیست سازمان های تروریستی ایالات متحده وجود داشته است . با توجه به تعلیم اعضا و فعالیت انها در عراق، از جانب پلیس دولتی متهم به این می شود که مجدد قاچاق انسان کند یا ممکن است به قتل اعضای این گروه منتهی شود.

اعضای سابق این سازمان در عراق به دلیل عمومیت در مخالفت با فعالیت این سازمان در عراق به قتل رسیده اند … پس از نشانه هایی از اقدامات و رفتار متهمان مورد نظر که در حال حاضر در آن قرار دارند جدا از این سازمان، سوء ظن های قابل توجهی وجود دارد که این وضعیت همان است که در عراق اتفاق افتاد، که به دنبال قتل مخالف بود، «سند امضا شده توسط آردی ولوی را خوانده است.

در حال حاضر مجاهدین در یک اردوگاه بزرگ در دورس جنوا قرار گرفته اند، جایی که آنها به دنبال رسیدن به مقامات آلبانیایی هستند که نگران هر گونه خطر بالقوه ای که ممکن است برای امنیت کشور داشته باشند، نادیده گرفته شود.

https://lapsi.al/2018/09/07/raporti-sekret-i-policise-muxhahedinet-perbejne-rrezik-per-sigurine-ne-shqiperi/

LAPSI.al

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید