ایران قلم حمله تروریستی شهر اهواز را محکوم میکند، چرا تروریسم را به خوب و بد …

0
1854

براساس گزارش خبرگزاری ها مسئولیت تروریستی حمله تروریستی به شهر اهواز و یک رژه نظامی را یک فرقه تجزیه طلب که خود را  “جنبش عربی آزادی بخش الاحواز”  می نامد، برعهده گرفت، این درحالیست که فرقه تروریستی داعش نیز با تاخیر این عملیات تروریستی را برعهده گرفت. اما فردی به نام حُر التستری سخنگوی «جنبش عربی آزادی‌بخش الاحواز» در گفت‌وگو با رادیو فردا «مقاومت ملی اهواز» را مسئول انجام عملیات در شهر اهواز معرفی کرده است؛ گروهی که به گفته او «عام‌تر و شامل چند گروه است». این حمله تروریستی در  روز 31 شهریور که به مناسبت روز ارتش و آغاز حمله دیکتاتور سابق عراق  صدام حسین هر ساله با رژیه نیروهای نظامی در ایران همراه است. آیا همزمانی حمله صدام حسین به ایران با این حمله تروریستی  “جنبش عربی آزادی بخش الاحواز” بدون ارتباط است؟ یادمان باشد که نیاکان این فرقه تجزیه طلب که خود را مقاومت مقاومت ملی الاحواز می نامند با پول و سرمایه صدام حسین تاسیس شد تا به طمع نفت استان خوزستان و نغمه های جدایی طلبانه زمینه حمله سراسری صام حسین به ایران فراهم شود، که چنین نیز شد و مردم ایران را درگیر یک جنگ هشت ساله کردند. فرقه مجاهدین خلق نیز به مانند  “جنبش عربی آزادی بخش الاحواز”  که یکی دیگر از گروه های مورد حمایت مالی و تسلیحاتی صدام حسین بوده است ، در قبال این حمله تروریستی سکوت سنگین ناشی از رضایت و همراهی را در سایت های اینترنتی خود منعکس کرده است. انگار که هیچ حادثه ای در شهر اهواز به وقوع نپیوسته است. روشن است که فرقه تروریستی مجاهدین خلق …

ایران قلم حمله تروریستی شهر اهواز را محکوم میکند. چرا تروریسم را به خوب و بد تقسیم می کنید؟

سکوت معنی دار عربستان سعودی، امارات و فرقه مجاهدین خلق

چرا باید محل استقرار رهبری این فرقه های تروریستی بعضی از کشورهای اروپایی باشند؟

چرا در آخرین گزارش وزارت خارجه آمریکا  هیچ نام و نشانی از محکومیت این گروه های تروریستی نبوده است ؟

ایران قلم ـ 23.09.2018

امروز شهر اهواز مورد حمله تروریستی قرار گرفت که براساس گزارش خبرگزاری ها بیش از 25  نفر کشته و ده ها نفر مجروح شده اند که در میان آنها کودکان ، زنان نیز دیده می شوند و در همین ارتباط موجی از وحشت در میان مردم قهرمان شهر اهواز ایجاد  شده است. ایران قلم حمله تروریستی به مردم شهر اهواز و خانوده های کشته شدگان و مجروحین این حادثه  را محکوم می کند.

براساس گزارش خبرگزاری ها مسئولیت تروریستی حمله تروریستی به شهر اهواز و یک رژه نظامی را یک فرقه تجزیه طلب که خود را  “جنبش عربی آزادی بخش الاحواز”  می نامد، برعهده گرفت، این درحالیست که فرقه تروریستی داعش نیز با تاخیر و بدون اینکه  فیلم یا عکسی که نشانه وابستگی مهاجمان به این گروه تروریستی باشد را منتشر نکرده است. از سوی دیگر اما فردی به نام حُر التستری سخنگوی «جنبش عربی آزادی‌بخش الاحواز» در گفت‌وگو با رادیو فردا «مقاومت ملی اهواز» را مسئول انجام عملیات در شهر اهواز معرفی کرده است؛ گروهی که به گفته او «عام‌تر و شامل چند گروه است».

این حمله تروریستی در  روز 31 شهریور که به مناسبت روز ارتش و آغاز حمله دیکتاتور سابق عراق  صدام حسین هر ساله با رژیه نیروهای نظامی در ایران همراه است، صورت گرفته است. آیا همزمانی حمله صدام حسین به ایران با این حمله تروریستی  “جنبش عربی آزادی بخش الاحواز” بدون ارتباط است؟ یادمان باشد که نیاکان این فرقه تجزیه طلب که خود را مقاومت مقاومت ملی الاحواز می نامند با پول و سرمایه صدام حسین تاسیس شد تا به طمع نفت استان خوزستان و نغمه های جدایی طلبانه زمینه حمله سراسری صام حسین به ایران فراهم شود، که چنین نیز شد و مردم ایران را درگیر یک جنگ هشت ساله کردند.

لازم به یادآوری است که فرقه مجاهدین خلق نیز به مانند  “جنبش عربی آزادی بخش الاحواز”  که  یکی دیگر از گروه های مورد حمایت مالی و تسلیحاتی صدام حسین بوده است ، در قبال این حمله تروریستی سکوت سنگین ناشی از رضایت و همراهی را در سایت های اینترنتی خود منعکس کرده است. انگار که هیچ حادثه ای در شهر اهواز به وقوع نپیوسته است. روشن است که فرقه تروریستی مجاهدین خلق نیز در دل برای این حمله تروریستی قند آب می کند ، چرا که در حال حاضر به جای صدام حسین ، دیکتاتور عقب مانده دیگری به نام بن سلمان در عربستان سعودی با حمایت مالی ، سیاسی، رسانه ای  و اطلاعاتی  رهبری فرقه مجاهدین خلق و فرقه تجزیه طلب “جنبش عربی آزادی بخش الاحواز” را برعهده گرفته است . بنابراین فرقه مجاهدین خلق  باید با این عملیات تروریستی علیه مردم ایران همدلی و همراهی کند و به همین دلیل است که تا کنون تقریبا همه جهان، حتی آمریکای ترامپ ، هم این حمله تروریستی را محکوم کرده است اما عربستان سعودی ، امارات و  فرقه مجاهدین خلق سکوت کرده اند.

اما مسئول این عمل تروریستی کیست؟ چه کسانی با خشونت و ترور و حملات تروریستی در صدد رسیدن به هدف می باشند؟ چرا دولت های خارجی در محکومیت این عمل تروریستی صرفا به بیانیه دادن می پردازند؟ مگر تروریسم خوب و بد دارد؟ چرا باید محل استقرار رهبری این فرقه های تروریستی بعضی از کشورهای اروپایی باشند؟ مگر تروریسم با تروریسم فرق دارد؟ چرا در آخرین گزارش وزارت خارجه آمریکا نه تنها هیچ نام و نشانی از محکومیت این گروه های تروریستی نبوده است ، بلکه مستقیم و غیر مستقیم آنها را مورد حمایت قرار داده است؟ این رشته سر دراز دارد که در فرصت باید به آن پرداخته شود.

بار دیگر ایران قلم حمله تروریستی به مردم شهر اهواز را محکوم می کند و با  خانواده های کشته شدگان و مجروحین این حادثه  همدردی می کند. عکس هایی در ارتباط با این حمله تروریستی را در زیر ملاحظه می کنید.

کانون ایران قلم ـ 23.09.2018

Iran-Ahwaz-Hamle teroristi 4

Iran-Ahwaz-Hamle teroristi 3

Iran-Ahwaz-Hamle teroristi2

Iran-Ahwaz-Hamle teroristi

اهواز

گروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز درجلسات لندن
گروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز درجلسات لندن
یعقوب حر التسطری، سخنگوی گروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز
 گروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز
گروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز
 گروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز
گروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز


 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید