جواد فیروزمند: پنکیک نیانیاهو و فرقه رجوی / افشای سری ترین انبار اتمی مخفی ایران!!

0
948

خلاصه واقعه به این شکل است که، بنیامین نتانیاهو، روز پنج‌شنبه ۲۷ سپتامبر در سخنرانی سالیانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از یک سوژه داغ پرده برداری کرد. نتانیاهو در سخنرانی خود مدعی شد که رژیم ایران در تورقوزآباد، کارگاه تولید مواد و تجهیزات هسته ای سری دارد و آن را از چشم جامعه جهانی مخفی نگهداشته است.این کشف جدید با سرعت برق در دنیای اینترنت منتشر شد و رسانه های خارجی زبان فرقه رجوی هم با آب و تاب به آن پرداخته و گفتند که؛ دیدید ایران در برجام سر جهانیان کلاه گذاشت؟ اینها کارگاه های تولیدی زیادی دارند که همچنان مخفی مانده و این رژیم قابل اعتماد نیست، پس باید سرنگون بشه و مریم رجوی که پیش از این رئیس جمهور خود خوانده و مادام العمر مقاومت است، به حاکمیت برسد. برگردیم به نتانیاهو، که شنبه شب گذشته در مصاحبه با شبکه سی ان ان با دفاع از ادعای خود در مجمع عمومی ملل متحد، گفت: از زمانی که ما آرشیو اطلاعات اتمی ایران را کشف کردیم، مقامات ایرانی در تقلا بوده‌اند تا انبار تجهیزات اتمی را پاکسازی کنند. ماه گذشته آن‌ها ۱۵ کیلوگرم ماده رادیو اکتیو را از آن محل خارج کردند و در تهران پخش کردند. من به ساکنان تهران که در خطر هستند گفتم که چنین چیزهایی را دارند مثل پنکیک می‌فروشند…

پنکیک نیانیاهو و فرقه رجوی / افشای سری ترین انبار اتمی مخفی ایران

جواد فیروزمند، آریا ایران، اول اکتبر ۲۰۱۸

لینک به منبع

https://www.youtube.com/watch?v=N6hXtg5iWlM

پنکیک نیانیاهو و فرقه رجوی / افشای سری ترین انبار اتمی مخفی ایران

امروز بطور کوتاه و مختصر، می خواهم شما را از نزدیک با یکی از سایت های هسته ای مخفی ایران آشنا کنم.

سایت هسته ای که با نام و آدرس مشخص به اجلاس سازمان ملل متحد کشیده شد و از یوکیو آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خواسته شد تا پیش از پاکسازی آن توسط ایرانی ها، این محل را بازرسی کنند.

خبری که کم مانده بود جلسات سالانه سازمان ملل متحد را تحت تاثیر قرار بدهد تا مسائل مربوط به مردم ایران تحت العشاع آن قرار بگیرد. به هر حال این مسئله اذهان را به  یکباره به تورقوز آباد منعطف کرد. جاییکه حتی برای ایرانیان ناشناخته بود، از چند روز گذشته تا بحال، شهره عام و خاص جهانیان شد.

خلاصه واقعه به این شکل است که، بنیامین نتانیاهو، روز پنج‌شنبه ۲۷ سپتامبر در سخنرانی سالیانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از یک سوژه داغ پرده برداری کرد. نتانیاهو در سخنرانی خود مدعی شد که رژیم ایران در تورقوزآباد، کارگاه تولید مواد و تجهیزات هسته ای سری دارد و آن را از چشم جامعه جهانی مخفی نگهداشته است.

این کشف جدید با سرعت برق در دنیای اینترنت منتشر شد و رسانه های خارجی زبان فرقه رجوی هم با آب و تاب به آن پرداخته و گفتند که؛ دیدید ایران در برجام سر جهانیان کلاه گذاشت؟ اینها کارگاه های تولیدی زیادی دارند که همچنان مخفی مانده و این رژیم قابل اعتماد نیست، پس باید سرنگون بشه و مریم رجوی که پیش از این رئیس جمهور خود خوانده و مادام العمر مقاومت است، به حاکمیت برسد.

برگردیم به نتانیاهو، که شنبه شب گذشته در مصاحبه با شبکه سی ان ان با دفاع از ادعای خود در مجمع عمومی ملل متحد، گفت: از زمانی که ما آرشیو اطلاعات اتمی ایران را کشف کردیم، مقامات ایرانی در تقلا بوده‌اند تا انبار تجهیزات اتمی را پاکسازی کنند. ماه گذشته آن‌ها ۱۵ کیلوگرم ماده رادیو اکتیو را از آن محل خارج کردند و در تهران پخش کردند. من به ساکنان تهران که در خطر هستند گفتم که چنین چیزهایی را دارند مثل پنکیک می‌فروشند…

یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ – ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ – جواد فیروزمند

آریا ایران – دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ – یکم اکتبر ۲۰۱۸

——————————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید