جنگ رجوی با جداشدگان از مجاهدین و معامله کثیف در اسپانیا، گفتگوی جواد فیروزمند با محمد حسین سبحانی

0
1032

موضوعات بحث:۱.وحشت رجوی و پرونده سازی مجاهدین درباره جداشدگان و افرادی که اخیرا در آلبانی از آنان اعلام جدایی کرده اند. همینطور برخی افراد جدایی خواه و منتقد که خواسته یا ناخواسته نزدیک به ۳۰ سال در خدمت مجاهدین بوده اند و هنگام اعلام جدایی، فرقه رجوی از آنان تحت عنوان اسیران جنگی و مزدور یاد کرده تا این آزادگان را تحقیر نموده و مورد تبعیض مضاعف قرار دهد. ضدیت هیستریک مجاهدین در ارتباط با جداشدگان، موضوعی است که در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

۲.معامله کثیف و داستان حمایت مالی مجاهدین خلق از راستگرایان اسپانیا. طبق گزارشاتی که از رسانه‌های اسپانیایی منتشر گردیده، حزب VOX در جریان انتخابات پارلمان اروپا در سال ۲۰۱۴ میلادی حدود ۸۰۰ هزار یورو از سازمان مجاهدین خلق کمک مالی دریافت کرده است. از آنجا که در اسپانیا شخصیت‌های حقیقی نمی‌توانند به هیچ سازمان سیاسی بیش از۵۰ هزار یورو کمک مالی کنند، سازمان مجاهدین از طریق ۱۴۶ نفر از اعضا و هوادارانش در ۱۵ کشور از جمله آلمان، ایتالیا، سوئیس، کانادا و ایالات متحده کمک‌های مالی خود را به صندوق این حزب واریز کرده است. از طرفی سازمان مجاهدین خلق نیز تا کنون سکوت نموده و اعلام ننموده است که این پول ها را از کجا بدست آورده که چنین حاتم بخشی در ارتباط با یک حزب راستگرای اسپانیایی نموده است و…

جنگ رجوی با جداشدگان و معامله کثیف در اسپانیا

گفتگوی جواد فیرومزند با محمد حسین سبحانی

این برنامه در ارتباط با رویداد های اخیر مجاهدین در آلبانی و اروپا، مواضع ضد انسانی آنان علیه جداشدگان، معامله کثیف رجوی با حزب راستگرای اسپانیا  و بررسی تاثیرات چشمگیر جداشدگان در منزوی نمودن این اپوزیسیون قلابی و تروریست می باشد.

موضوعات بحث:

۱.وحشت رجوی و پرونده سازی مجاهدین درباره جداشدگان و افرادی که اخیرا در آلبانی از آنان اعلام جدایی کرده اند.

همینطور برخی افراد جدایی خواه و منتقد که خواسته یا ناخواسته نزدیک به ۳۰ سال در خدمت مجاهدین بوده اند و هنگام اعلام جدایی، فرقه رجوی از آنان تحت عنوان اسیران جنگی و مزدور یاد کرده تا این آزادگان را تحقیر نموده و مورد تبعیض مضاعف قرار دهد.

ضدیت هیستریک مجاهدین در ارتباط با جداشدگان، موضوعی است که در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

۲.معامله کثیف و داستان حمایت مالی مجاهدین خلق از راستگرایان اسپانیا

طبق گزارشاتی که از رسانه‌های اسپانیایی منتشر گردیده، حزب VOX در جریان انتخابات پارلمان اروپا در سال ۲۰۱۴ میلادی حدود ۸۰۰ هزار یورو از سازمان مجاهدین خلق کمک مالی دریافت کرده است. از آنجا که در اسپانیا شخصیت‌های حقیقی نمی‌توانند به هیچ سازمان سیاسی بیش از۵۰ هزار یورو کمک مالی کنند، سازمان مجاهدین از طریق ۱۴۶ نفر از اعضا و هوادارانش در ۱۵ کشور از جمله آلمان، ایتالیا، سوئیس، کانادا و ایالات متحده کمک‌های مالی خود را به صندوق این حزب واریز کرده است.

از طرفی سازمان مجاهدین خلق نیز تا کنون سکوت نموده و اعلام ننموده است که این پول ها را از کجا بدست آورده که چنین حاتم بخشی در ارتباط با یک حزب راستگرای اسپانیایی نموده است.

این نمونه از میان صد ها نمونه دیگر، نشان دهنده طرد آنان از جامعه ایران و دستآویز قرار دادن احزاب اروپایی برای فعالیت های ضد ایرانی رهبران مجاهدین خلق میباشد.

رهبری مجاهدین با براه انداختن شبکه های مافیایی اینچنینی در اسپانیا و اروپا دنبال چه اهدافی است؟

۳.موضوع مرگ و میر ها در آلبانی، مرگ بابا(محمد سیدی کاشانی(، بازگویی چند خاطره و تجزیه و تحلیل آن.

۴. اشاره ای به محتوای مقاله ای از نویه تسورشر تسایتونگ روزنامه‌ای بین‌المللی و چاپ سوئیس که با عنوان؛ «مجاهدین خلق؛ دوستان پرسش‌برانگیز واشینگتن» منتشر گردید :

-فعالیت های مخرب مجاهدین در جنبش دانشجویی

-زیر چتر صدام حسین

-اپوزیسیون یا “فرقه‌ای” سیاسی؟

-دلابلی برای تردید دولت آلمان در پایبندی “مجاهدین خلق” به دمکراسی

-پرداخت پول برای “خرید” سیاستمداران

با تشکر از آقای سبحانی و کانون ایران قلم

گفتگوی جواد فیروزمند با محمد حسین سبحانی، عضو سابق شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق

یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ – ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹

///////////////

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید