عبدالکریم ابراهیمی: آماده باش سرنگونى مریم رجوى براى سال ٢٠١٩

0
728

آماده باش سرنگونى مریم رجوى براى سال ٢٠١٩

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، بیست و سوم ژانویه ۲۰۱۹:… طبق گفته هاى دوستان مان در آلبانى، وضعیت بسیار دشوارى در تشکیلات آلبانى مستقر در پادگان به اصطلاح اشرف ٣ برقرار است. جنب و جوش مریم رجوى و سرانش از ترس فروپاشى و مشغولیت دادن افراد و سرگرم کردن آن ها به پروژه هاى سایبرى و از طرف دیگر بکارگیرى ظرفیت مزدورى دستگاه به اصطلاح دیپلماسى فرقه، همه … 

Albani-Parwiz-Heydarzade- Nejatyaftegan dar Albani 260-410

لینک به منبع

آماده باش سرنگونى مریم رجوى براى سال ٢٠١٩

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، ۲۲٫۰۱٫۲۰۱۹

عبدالکریم ابراهیمی

بهمن ماه هم از راه رسید و از وعده ولایت فقیه فرقه مجاهدین و رهبر مادام العمر آن(مسعود رجوى) مبنى بر سرنگونى و تعیین و تکلیف حکومت ایران بدست کانون هاى نداشته شورشى اش در داخل کشور، همچون دروغ ها و فریب هاى هزار باره گذشته اش خبرى نشد.

این بار، دیگر مثل گذشته نیست و نخواهد بود که تشکیلات محصور در چنگال رهبرى و سران آن  قرار گیرد و دیکتاتورمآبانه آن را هدایت کرده و جلو ببرد، بلکه همه چیز فرق کرده است.

اولا این که تشکیلات در عراق تحت قیمومت صدام حسین و بعث، نیست که مسعود و مریم رجوى، هر دروغ و حیله و فریب و هر جنایت و خیانتى را بدون کم و کاست و با  استبداد منشى و زور در تشکیلات، جارى و سارى کرده و خط خیانت و مزدورى خود را پیش ببرند و همه بدون استثناء کورکورانه  آن را اجرا و هیچگونه نداى ضدیت و مخالفتى بیرون نزند.

ثانیاً این که الان تشکیلات رجوى در قلب بورژوازى یعنی در اروپای شرقی قرار دارد، کابوسى که رجوى از آن بعنوان نقطه پایان مبارزه مجاهدین و بن بست تشکیلاتى فرقه، یاد می کرد و از آن به شدت واهمه داشت و وقتى هم که در عراق بود نفرات خود را که احتمال می داد ذهناً سمت و سوى بورژوازى و زندگى طلبى به خود بگیرند، با برگذارى نشست هاى وحشتناک موسوم به طعمه و بورژوازى و خارجه گرایى، اکثر افراد را زیر شکنجه روحى و روانى و جسمى، برد که بسیارى روانه زندان هاى صدام حسین در ابوغریب کرد، بسیارى را روانى و روان پریش نمود و بسیارى را شکنجه و مجبور به خودکشى کرد یا بدست سران رجوى لعنتى سر به نیست شدند.

اما ببینید وضعیت زار این روزهاى سران رجوى در آلبانى که چگونه قافیه را باخته می بینند و به هر ترفندى از خیانت و دروغ و خودفروشى و مزدورى، دست می زنند تا شاید یک روز بر عمر مزدورى خود بیفزایند.  ببینید که چگونه تمام عیار و آشکارا مزدور دستگاه جنگ و دیپلماسى دونالد ترامپ و اذناب ملت ایران شده اند و خودشان را به آب و آتش می زنند تا با فریب و حیله  سر افراد تشکیلات را شیره بمالند و سرفصل وعده سرنگونى رجوى تا ٢٢ بهمن ١٣٩٧ از سر  بگذرانند.

طبق گفته هاى دوستان مان در آلبانى، وضعیت بسیار دشوارى در تشکیلات آلبانى مستقر در پادگان به اصطلاح اشرف ٣ برقرار است. جنب و جوش مریم رجوى و سرانش از ترس فروپاشى و مشغولیت دادن افراد و سرگرم کردن آن ها به پروژه هاى سایبرى و از طرف دیگر بکارگیرى ظرفیت مزدورى دستگاه به اصطلاح دیپلماسى فرقه، همه و همه حکایت از این دارد که مریم رجوى خوب می داند که ریزش و روى میز افتادن افراد تشکیلات در این سرفصل( وعده سرنگونى در ٢٢ بهمن) بسیار جدى است و نخواهد توانست جلوى این واقعیت را بگیرد، بنابراین تمام ظرفیت مالى، دیپلماسى و تشکیلاتى فرقه را بکار گرفته است تا بتواند با فریب و دروغ گویى، ترفند جدیدى را براى بعد از آن بیابد. به همین دلیل با بهره بردارى از هیأت حاکمه جنگ طلب آمریکا و با سوءاستفاده از برگذارى نشست ضد ایرانى دونالد ترامپ در کشور لهستان، می خواهد نشان دهد که هنوز هم نفس می کشد و ابراز وجود میکند.

 دوستى که به تازگى از تشکیلات مجاهدین در آلبانى، جدا شده گفته است که در درون تشکیلات بحثى را باز کرده اند به اسم آماده باش تمام عیار در سال ٢٠١٩ که این خود معضلى شده است جلوى پاى مریم رجوى و سرانش و این روزها بحث محفل و پچ پچ کردن و نارضایتى افراد و امتناع آنان از شنیدن چنین بحثى است و نیز طلبکارى از وعده سرنگونى رجوى در سال ٩٧، ترس و دلهره وصف ناپذیرى در وجود مریم رجوى و سرانش انداخته است و کسى در تشکیلات بدرستى به مسئولیتى که بهش سپرده می شود، عمل نمی کند و انجام نمی دهد به قول تشکیلاتى کار را ماستمالى کرده و از سر خود بر می دارد که عمده کار افراد در ساخت و ساز و فضاى سایبرى است. این دوست ادامه داد که مریم رجوى، بهزاد نظیرى را جلو انداخته و با براه انداختن یک کال کنفرانس در کشورهاى اسکاندیناوى و.. دفاتر خودش در این کشورها، آن ها را توجیه کرده و تشریح نموده است که با توجه به فشارهاى آمریکا بر مردم ایران، امسال یعنى سال ٢٠١٩، سال آماده باش تمام عیار و سال پیشرفت مقاومت و سرنگونى است. بنابر این، تکلیف کرده و از مسئولان این دفاتر خواسته است که می خواهند براى ٨ فوریه امسال در پاریس، یک تظاهرات راه بیندازند و تمام إمکانات مالى و نیرویى فرقه بکار گرفته شود و به جمع آورى اتباع خارجى براى این تظاهرات مبادرت نمایند.

باید به مریم رجوى این جرثومه خیانت و جنایت یادآور شد که در واپسین هاى عمرتان( عمر تشکیلات) به هر ترفندى رو بیاورید، دردى از فروپاشى تشکیلاتت دوا نخواهد کرد. شما ابتدا باید به افراد سالخوره  در آلبانى جواب بدهید که چى شد وعده سرنگونى شوهر مفقود شده تان به افراد؟ لطفا ابتدا این تناقض را از ذهن افراد پاک کنید، بعد رو به سال ٩٨ و آماده باش سرنگونى بیاورید.

ای چوپان دروغگو، فکر کردید اینجا هم عراق است؟ از دست روى میز بودن افرادت دق مرگ خواهید شد. بیش از این به خودت فشار نیاورید که گند خواهید زد. شما که طبق گفته ارباب تان هیچ پایگاه اجتماعى در میان مردم ایران ندارید، این همه فیل هوا کردن هایتان براى چیست؟

نکند می خواهید با پرداخت پول و آوردن افراد افریقایى و عربى و افغانى به تظاهرات پاریس مشروعیت به چهره منفورتان نزد مردم ایران بدهید؟

زهى خیال باطل، نه افراد تشکیلاتت دیگر فریب ترفندها و مزدروى و خیانت پیشگى شما را خواهند خورد و نه مردم ایران وقعى به چرندیات و اعمال شما خواهند گذاشت، مثل شوهرت به فکر سوراخ موش باش که خربزه آب است.

———————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید