گفتگوی فیروزمند با سبحانی :کنفرانس ضد ایرانی لهستان و تظاهرات باند رجوی در پاریس

0
1103

همانطور که در خبرها آمده، روز ۱۱ ژانویه/ ۲۱ دی ماه، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا، اعلام کرد آمریکا قصد دارد در روزهای ١٣ و ۱۴ فوریه برابر با ۲۴ و ۲۵ بهمن۱۳۹۷، در لهستان، کنفرانسی بین‌المللی با عنوان صلح و امنیت در خاورمیانه برگزار کند که گفته شده بر سیاست‌های منطقه‌ای ایران تمرکز دارد. آمریکا پس از خروج از برجام، با اعمال تحریم های شدید علیه مردم ایران، بدنبال اپوزیسیون سازی بود تا با اهرم فشار گروه های جانی و وابسته ای چون فرقه تروریستی رجوی، مردم ایران را در برابر خواسته هایش وادار به تسلیم نماید. با شکست طرح های یک سال گذشته و حمایت قاطع اتحادیه اروپا از برجام، اکنون به طرح جدیدی روی آورده است تا در کنفرانس ورشو نظر اتحادیه اروپا را تغییر دهد. در این میان فرقه رجوی ضمن استقبال از تحریم ها و اعمال ضد ایرانی آمریکا، بدنبال برگزاری تظاهرات ۸ فوریه در پاریس می باشد تا با راست ترین و ضد ایرانی ترین جناح های آمریکایی و اروپایی همصدا گردد. آنها برای این گردهم آیی از مدت ها پیش بدنبال جذب نیرو در کشورهای اروپایی، بخصوص از کشورهای اسکاندیناوی بودند. اما از آنجا که هیچ شانسی برای باند تبهکار رجوی وجود ندارد، با سوء استفاده از آزادی تجمعات در فرانسه، تلاش می نماید روی رابطه بین اروپا و ایران تاثیر گذارده و خود را بعنوان تنها اپوزیسیون و صدای مردم ایران جا بزند.

گفتگوی جواد فیروزمند با محمد حسین سبحانی :کنفرانس ضد ایرانی لهستان و تظاهرات باند رجوی در پاریس

آریا ایران ـ 28.01.2019

Sobhani-Firouzman-Konferenz Warscho- Ferghe Mojahedin

لینک به منبع

کنفرانس ضد ایرانی لهستان و تظاهرات باند رجوی در پاریس

موضوع این برنامه درباره یک کنفرانس ضد ایرانی در لهستان و تظاهرات فرقه رجوی در پاریس می باشد که قرار است تحت عنوان دفاع از حقوق بشر برگزار گردد.

همانطور که در خبرها آمده، روز ۱۱ ژانویه/ ۲۱ دی ماه، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا، اعلام کرد آمریکا قصد دارد در روزهای ١٣ و ۱۴ فوریه برابر با ۲۴ و ۲۵ بهمن۱۳۹۷، در لهستان، کنفرانسی بین‌المللی با عنوان صلح و امنیت در خاورمیانه برگزار کند که گفته شده بر سیاست‌های منطقه‌ای ایران تمرکز دارد.

آمریکا پس از خروج از برجام، با اعمال تحریم های شدید علیه مردم ایران، بدنبال اپوزیسیون سازی بود تا با اهرم فشار گروه های جانی و وابسته ای چون فرقه تروریستی رجوی، مردم ایران را در برابر خواسته هایش وادار به تسلیم نماید.

با شکست طرح های یک سال گذشته و حمایت قاطع اتحادیه اروپا از برجام، اکنون به طرح جدیدی روی آورده است تا در کنفرانس ورشو نظر اتحادیه اروپا را تغییر دهد.

در این میان فرقه رجوی ضمن استقبال از تحریم ها و اعمال ضد ایرانی آمریکا، بدنبال برگزاری تظاهرات ۸ فوریه در پاریس می باشد تا با راست ترین و ضد ایرانی ترین جناح های آمریکایی و اروپایی همصدا گردد.

آنها برای این گردهم آیی از مدت ها پیش بدنبال جذب نیرو در کشورهای اروپایی، بخصوص از کشورهای اسکاندیناوی بودند.

اما از آنجا که هیچ شانسی برای باند تبهکار رجوی وجود ندارد، با سوء استفاده از آزادی تجمعات در فرانسه، تلاش می نماید روی رابطه بین اروپا و ایران تاثیر گذارده و خود را بعنوان تنها اپوزیسیون و صدای مردم ایران جا بزند.

آقای محمد حسین سبحانی، عضو سابق شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق، در این برنامه همراه ما هستند.

موضوعات بحث :

۱.کنفرانس لهستان چه اهدافی را دنبال می کند؟

۲.آیا آمریکا با بزرگترین تحریم های بین المللی علیه مردم و با توجه به سابقه ای که توسط عوامل وابسته خود در رژیم های گذشته ایران داشته، می تواند مدافع منافع و آرمان های مردم ایران باشد؟

۳.کنفرانس ورشو چه ارتباطی با گروه تروریستی مجاهدین خلق دارد؟

۴.با توجه به سابقه تروریستی سازمان مجاهدین خلق در ایران و منطقه، دفاع از حقوق بشر چه ارتباطی با یک فرقه تروریست دارد که بیش از تعداد کشته شده هایش، از ایرانیان ترور کرده؟

۵.آیا مجاهدین با سابقه ای طولانی علیه حقوق بشر، می توانند مدافع حقوق بشر برای مردم ایران باشند؟

۶.انتخاب ۸ فوریه توسط مجاهدین برای تظاهرات پاریس یعنی روز ۱۹ بهمن ۹۷ که دقیقا مقارن با ۱۹ بهمن سال ۱۳۶۰ یعنی درگیری های مسلحانه در تهران و کشته شدن موسی خیابان، اشرف ربیعی و فرماندهان ارشد سازمان می باشد، آیا گرامیداشت خشونت و ترور نیست؟

۷.چرا رهبری سازمان در اروپا تلاش می کند گذشته تروریستی و ننگین خود را با مانور و فریب افکار عمومی پاک نماید؟

۸.بررسی نقض فاحش حقوق بشر و حقوق انسانی اعضای درون سازمان در زندان اشرف۳، ترور اخلاقی افراد جداشده اخیر در آلبانی و عدم ملاقات خانواده های اعضای مجاهدین.

با تشکر از آقای سبحانی و کانون ایران قلم

گفتگوی جواد فیروزمند با محمد حسین سبحانی، عضو سابق شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق

یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ – ۲۷ ژانویه ۲۰۱۹

////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید