ایران قلم: “رهبر اپوزیسیون” به جای ملاقات با مریم رجوی با مسیح علی نژاد ملاقات کرد

0
1935

همچنین  مریم رجوی نارضایتی خودش را از نحوه تقسیم بودجه اختصاص داده شده دولت آمریکا  برای ” اپوزیسیون” اعلام کرده  و این را خلاف عدالت  و ” جامعه بی طبقه توحیدی ” قلمداد کرده است، چرا که مدعی شده  که حدود 2200 نفر  سالمند بالای 55 سال در آلبانی به عنوان ارتش آماده و گوش به فرمان ” رهبر اپوزیسیون ” نشسته اند و اینها خرج دارند، بزرگترین خانه سالمندان در جهان که افتخارش به کشور آلبانی رسیده خرج دارد، شما خودتان حساب کنید. ما با صدام حسین هم همینطوری حساب می کردیم. 2200 نفر را ضربدر  حداقل  1000 دلار برای هزینه ماهیانه هر نفر بایت محل استقرار ، اب و برق و تجهیزات ، لباس ،غذا ، پوشک و غیره+ دستمزد برگزارکنندگان نشستهای دیگ در زندان اشرف 3 ـ و … بکنید یک قلم ماهیانه 2.200.000 دلار    خرج دارند. حالا این عدد را ضربدر 12 بکنید هزینه سالیانه فقط خورد و خوراک این رزمندگان تازه نفس ! در آلبانی بالای 26 میلیون دلار است .  واقعا این رزمندگان که به دروغ می گویند پیر و بازنشسته هستند، فرق می کنند با آن 400 نفر شخصیت طراز نوین یا فرنگی نشین های ” فرشگرد” که چپ و راست تقاضای پول از ” رهبر اپوزیسیون ” می کنند .

من جز این ملغ هزینه های رزمندگان تازه نفس ساکن در آلبانی  هست و همچنین به جز هزینه های لباس و لوازم آرایش خودم، این همه پول به غارت رفته مردم عراق  را به بولتون و جولیانی و مک کین و … داده ام که آقای ” رهبر اپوزیسیون ” من را علنی به رسمیت بشناسد اما میره با مسیح علی نژاد ملاقات کند، پس من ،  ” رئیس جمهور مقاومت ” چی؟ یعنی کشک؟

” رهبر اپوزیسیون ” به جای ملاقات با مریم رجوی با مسیح علی نژاد ملاقات کرد

ایران قلم ـ 05.02.2019

Sobhani-Seyyedi Kashani-Rajavi

در اخبار رادیو فردا به نقل از رابرت پالادینو، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا آمده است که :

“به عنوان بخشی از تلاشهای این دولت برای حمایت از مردم ایران و وسعت دادن به صدایشان، وزیر خارجه ایالات متحده، مایکل آر. پمپئو امروز با مسیح علی‌نژاد، نویسنده، خبرنگار و فعال برجسته حقوق زنان ملاقات کرد…”

عکسی هم از این ملاقات منتشر شده که می بینید. حتما خاطرتان هست که  آقای پمپئو ” رهبر اپوزیسیون ”  چند روز قبل نیز طی پیامی از مرم ایران خواسته بود که اعتراف کنند اشتباه کرده اند و برای جبران این اشتباه راه حل ” تحریم و جنگ ” را برای آزادی خود بپذیرند . اما نکته جالب در این ماجرا و ملاقات ” رهبر اپوزیسیون ” با مسیح علی نژاد، غافلگیر شدن مریم رجوی است، چرا که او مدتی است با واسطه و از طریق بولتون دست به دامن ! ” رهبر اپوزیسیون  ” شده  که به جای حمایت های یواشکی و پول های یواشکی، از  ارتش بازنشسته فرقه مجاهدین خلق در آلبانی رسما و علنی حمایت کند تا این آخر عمری دل این سالمندان در آلبانی شاد شود و  همچنین شورای دست ساز ” رهبر مقاومت ” را به رسمیت بشناسد و ملاقاتی هم بین “رهبر اپوزیسیون ” و “رئیس جمهور مقاومت ” صورت گیرد، ولی همه چیز برعکس شده است.

همچنین  مریم رجوی نارضایتی خودش را از نحوه تقسیم بودجه اختصاص داده شده دولت آمریکا  برای ” اپوزیسیون” اعلام کرده  و این را خلاف عدالت  و ” جامعه بی طبقه توحیدی ” قلمداد کرده است، چرا که مدعی شده  که حدود 2200 نفر  سالمند بالای 55 سال در آلبانی به عنوان ارتش آماده و گوش به فرمان ” رهبر اپوزیسیون ” نشسته اند و اینها خرج دارند، بزرگترین خانه سالمندان در جهان که افتخارش به کشور آلبانی رسیده خرج دارد، شما خودتان حساب کنید. ما با صدام حسین هم همینطوری حساب می کردیم. 2200 نفر را ضربدر  حداقل  1000 دلار برای هزینه ماهیانه هر نفر بایت محل استقرار ، اب و برق و تجهیزات ، لباس ،غذا ، پوشک و غیره+ دستمزد برگزارکنندگان نشستهای دیگ در زندان اشرف 3 ـ و … بکنید یک قلم ماهیانه 2.200.000 دلار    خرج دارند. حالا این عدد را ضربدر 12 بکنید هزینه سالیانه فقط خورد و خوراک این رزمندگان تازه نفس ! در آلبانی بالای 26 میلیون دلار است .  واقعا این رزمندگان که به دروغ می گویند پیر و بازنشسته هستند، فرق می کنند با آن 400 نفر شخصیت طراز نوین یا فرنگی نشین های ” فرشگرد” که چپ و راست تقاضای پول از ” رهبر اپوزیسیون ” می کنند .

البته جدا از سهم خواهی اضافی مریم رجوی برای پول های یواشکی ، از حق نگذریم از یک زاویه دیگر هم باید به مریم رجوی حق داد، چرا که به سردسته لابی ها می گوید:

من جز این ملغ هزینه های رزمندگان تازه نفس ساکن در آلبانی  هست و همچنین به جز هزینه های لباس و لوازم آرایش خودم، این همه پول به غارت رفته مردم عراق  را به بولتون و جولیانی و مک کین و … داده ام که آقای ” رهبر اپوزیسیون ” من را علنی به رسمیت بشناسد اما میره با مسیح علی نژاد ملاقات کند، پس من ،  ” رئیس جمهور مقاومت ” چی؟ یعنی کشک؟

اصلا این مسیح علی نژاد مهره جمهوری اسلامی است ، توی آستین رژیم پروزش یافته ، آرایش کرده تا خودش را سفید نشان بدهد این را همه می دانند . چرا آقای پمپئو به عنوان “رهبر اپوزیسیون ” با او ملاقات کرده است. حتما بعدش هم   آقای پمپئو می خواهد  با ” بچه شاه ” ملاقات کند. دیگه آن موقع یک دعوای حسابی پیش میاد و  ارتش تازه نفس ما در آلبانی این اجازه را نخواهد داد که ” بچه شاه ” وارد این ماجرا شود. او خودش هم مزدور جمهوری اسلامی است چون به نوعی نمی گذارد مقاومت سازمان یافته از جانب “رهبر اپوزیسیون و شرکا ” به رسمیت شناخته شود.

در  آخر نظر نگارنده این است که باید دید  این اپوزیسیون واقعی ، اگر وجود داشته باشد، چگونه با این ” رهبر اپوزیسیون ” و بازیچه های آن برخورد می کند. برخورد با جنگ طلبانی که مدعی هستند بزرگترین تحریم های تاریخ را به ظاهر علیه حکومت جمهوری اسلامی و در واقع علیه مردم ایران آغاز کرده اند. کیست که نداند بار این بزرگترین تحریم تاریخ بر روی دوش مردم ایران است.

USA-Rahbare Oposition

———————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید