عبدالکریم ابراهیمی: سرنگونى با مریم رجوى و مسیح علینژاد

0
510

این روزها می بینیم که چگونه جنگ طلبان کاخ سفید با بکارگیرى حداکثر سیاست خارجى شان بر علیه مردم ایران با براه انداختن ظالمانه ترین تحریم ها و شاخ و شانه کشیدن هاى توخالى سردمداران جنگ و ویرانى با تبلیغ کنفرانس ضد ایرانى لهستان، می خواهند به قول خودشان  به آرزوى به گور رفته خود برسند اما مردم ایران آن بیدى نیستند که با هر بادى بلرزند و مقهور تشرهاى ترامپ و جان بولتون و پمپئو شوند. جالب است که دست به دامن شدن کاخ سفید به عفریته ترور و کشتار مردم ایران و عراق، یعنى مریم رجوى لیدر سازمان مجاهدین، که مورد تنفر قریب به اتفاق مردم ایران هستند و این که این عجوزه خوب براى کاخ سفید و دستگاه جنگ و نفرت آن خوشرقصى می کند، آن را برجسته کرده اند که الگوى حکومت آینده ایران شود. عجب! ببینید وضعیت کاخ سفید و جان بولتون جنگ طلب به کجا رسیده که دست به دامان چه کسى شده اند.

سرنگونى با مریم رجوى و مسیح علینژاد

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، 06.02.2019

USA-Rahbare Oposition

ایران قلم: “رهبر اپوزیسیون” به جای ملاقات با مریم رجوی با مسیح علی نژاد ملاقات کرد

لینک به منبع

سرنگونى با مریم رجوى و مسیح علینژاد

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، 06.02.2019

سردمداران جنگ طلب و سرمایه داران کاخ سفید براى براندازى حکومت هاى مستقل که برخواسته از آراى مردم خود آن کشور بوده و دست درازى شیطان را براى بلعیدن منابع اقتصادى و مالى و فرهنگى کشور شان، کوتاه کرده اند و می خواهند با اراده مردم کشور خود پیش بروند، با واضح ترین صورت امروز در کشور ونزوئلا شاهد هستیم.

البته این خصیصه با توجه به افول قدرت تک قطبى آمریکا در جهان دیگر جواب ندارد و سران کاخ سفید هم می دانند که دیگر قادر به پیاده کردن خواسته هاى خود و تحمیل اراده خود بر دیگر کشورها نیستند و نخواهند بود و حتى قدرت تخریب و به ویرانى کشاندن کشور مورد غضب شیطان هم چون عراق و افغانستان و لیبى دیگر کار آن ها نیست و نخواهد بود و در واقع در توان آن ها نیست.

نمونه بارز آن در حال حاضر کشور سوریه است که آمریکا  تمام تلاش و همت و اراده نظامى و سیاسى و تروریست پرورى خود را بکار گرفت که اراده مردم و حکومت آن کشور را در هم بشکنند و اراده خود را بر مردم آن کشور تحمیل کنند اما نتوانستند.

الان مردم سوریه و حکومت آن به ریش ارباب کاخ سفید، آقاى ترامپ و مشاور امنیت ملى آن جان بولتون ستیزه جو و وزیر خارجه آن ها آقاى پمپئو می خندند چرا که آقاى ترامپ با سرافکندگى مجبور به اعلام خروج از سوریه شد بدون دستآورد مورد نظرش یعنى ساقط کردن حکومت بشار أسد و روى کار آوردن یک حکومت مطیع و دست پرورده.

این روزها می بینیم که چگونه جنگ طلبان کاخ سفید با بکارگیرى حداکثر سیاست خارجى شان بر علیه مردم ایران با براه انداختن ظالمانه ترین تحریم ها و شاخ و شانه کشیدن هاى توخالى سردمداران جنگ و ویرانى با تبلیغ کنفرانس ضد ایرانى لهستان، می خواهند به قول خودشان  به آرزوى به گور رفته خود برسند اما مردم ایران آن بیدى نیستند که با هر بادى بلرزند و مقهور تشرهاى ترامپ و جان بولتون و پمپئو شوند.

جالب است که دست به دامن شدن کاخ سفید به عفریته ترور و کشتار مردم ایران و عراق، یعنى مریم رجوى لیدر سازمان مجاهدین، که مورد تنفر قریب به اتفاق مردم ایران هستند و این که این عجوزه خوب براى کاخ سفید و دستگاه جنگ و نفرت آن خوشرقصى می کند، آن را برجسته کرده اند که الگوى حکومت آینده ایران شود. عجب! ببینید وضعیت کاخ سفید و جان بولتون جنگ طلب به کجا رسیده که دست به دامان چه کسى شده اند.

به نمونه زیر توجه شود که در سایت و فیس بوک وزارت خارجه آمریکا درج شده است، قضاوت با خواننده،

تصویر روز: دیدار وزیر خارجه پمپئو با نویسنده، خبرنگار و فعال حقوق زنان، مسیح علینژاد.

معاون سخنگوی وزارت خارجه در بیانیه ای گفت: در دیدار امروز، وزیر خارجه از خانم علینژاد بخاطر شجاعتش و  تعهد ادامه دارش و دفاع از حقوق بشر در ایران سپاسگزاری کرد. وزیر خارجه بر تعهد ایالات متحده نسبت به تقویت صدای مردم ایران و محکوم کردن رژیم ایران بخاطر نقض های ادامه دار حقوق بشرش تاکید کرد. ایالات متحده از جامعه بین الملل می خواهد تا در محکوم کردن رژیم ایران بخاطر سرکوب مردم خودش، به ما بپیوندند.

خیلى جالب است که یک فرد این چنینى براى مردم با فرهنگ و متمدن ایران شاخص آزادى می کنند، این نشاندهنده درماندگى سران کاخ سفید و سیاست خارجى شان است که به چنین فاکت هایى رو می آورند و نشانه ضعف و رو به افول سیاست هاى کاخ سفید است، بگذریم که دست به دامان شدن و شخصیت ساختن پوچ از آدم هاى بى محتوا، دردى از کاخ سفید دوا نخواهد کرد بلکه بر عکس، اراده مردم ایران براى پیشرفت و استقلال خواهى شان  جزم تر کرده و مسیر را بدور از هیاهوى اربابان زور و قدرت، ادامه می دهند و خواهند داد. بنابراین، آقایان ترامپ و جان بولتون، بدانند که دوره قلدرى آمپریالیسم بسر آمده است و شاخ شانه کشیدن براى مردم ایران و هارت و پورت کردن دردى از آن ها و قلاده به گردن هایشان در منطقه خاورمیانه، دوا نخواهد کرد.

امسال رجوى ها و مسیح علینژادها هم بدانند که جز بر نفرت عموم مردم ایران از عملکردشان نمی افزایند و فقط کأسه لیسى دشمنان مردم ایران نصیب شان شده و به همین وطن فروشى خود ادامه دهند.

„پایان“

//////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید