م خدابنده:خیز دیروز مریم رجوی در پاریس برای عقب نماندن از قائله ورشوی امریکا معکوس عمل کرد

0
1191

خیز دیروز مریم رجوی در پاریس  برای عقب نماندن از قائله ورشوی امریکا معکوس عمل کرد 

مسعود خدابنده، مشاورین استراتژی خاورمیانه، نهم فوریه ۲۰۱۹:… وضعیت آنچنان خراب شده که میگویند عملا به وی (مریم رجوی) اطلاع داده اند که “کاش اصلا تظاهرات نمی کردید”. میگویند مهدی ابریشمچی هم مثل دیوانه ها در حیاط راه میرود و زیر لب هی میگوید “خدایا مرگم بده. خدایا مرگم بده”. شوخی نمیکنم. جدی میگویم. هم “اطلاع به مریم رجوی از طرف افسار بدستان” را جدی میگویم و هم “خدا مرگم بده های مهدی ابریشچی” را.  از دیروز تا بحال تنها یک منبع (نفر معمول) این تجمع قلیل را گزارش داده. هیچ سخنران و لابی استخدامی و یا کنتراتی بدرد بخور هم حاضر به شرکت نشده. 

تظاهرات مجاهدین خلق مریم رجوی در پاریس 2019Maryam Rajavi’s protest is more about being left in the cold by Pompeo in Warsaw

خیز دیروز مریم رجوی در پاریس  برای عقب نماندن از قائله ورشوی امریکا معکوس عمل کرد 

مسعود خدابنده، مشاورین استراتژی خاورمیانه

مسعود خدابنده بی بی سی

بالاخره بعد از خرجی دادن ها و بسیج کردن ها و اتوبوس گرفتن ها از آلبانی و لهستان و … برای “تظاهرات بزرگ” در پاریش و با “یاری کردن تمام عیار همسایگان برای کمک به وی امر خطیر شوهر داری”، وضعیت آنچنان خراب شده که میگویند عملا به وی (مریم رجوی) اطلاع داده اند که “کاش اصلا تظاهرات نمی کردید”. میگویند مهدی ابریشمچی هم مثل دیوانه ها در حیاط راه میرود و زیر لب هی میگوید “خدایا مرگم بده. خدایا مرگم بده”. شوخی نمیکنم. جدی میگویم. هم “اطلاع به مریم رجوی از طرف افسار بدستان” را جدی میگویم و هم “خدا مرگم بده های مهدی ابریشچی” را.

از دیروز تا بحال تنها یک منبع (نفر معمول و سابقه دار مجاهدین در آسوشیتد پرس که معمولا و احتمالا در ازای دستمزدی مشخص تبلیغاتشان را بعنوان خبر روی آنتن میبرد) این تجمع قلیل را گزارش داده اند. هیچ سخنران و لابی استخدامی و یا کنتراتی بدرد بخور هم حاضر به شرکت نشده و مطبوعات، حتی مطبوعات تبلیغی، هم حاضر به پایین آوردن سطح خود نشده اند (همان یکی را هم که دو پاراگرف درز داده از این بابت میگویم در ازای دستمزد چون حتی خود این گزارش عکسی را نتوانسته پیدا کند که به هزار نفر برسد و بعد گفته هزاران نفر شرکت کردند).

و البته طبق معمول تنها کانال فارسی زبانی هم که این را تقریبا همزمان با پخش انگلیس آن ترجمه کرده “رادیو فردا”(که البته با توجه به وابستگی این خروجی به سازمان سیای جدید و شخص مایک پمپئو طبعا اشکالی نمیشود گرفت) است. از نوشته انگلیسی و از نوشته فارسی این گزارش حقارت آمیز میشود حدث زد که منشاء آن اور سوراواز بوده و نویسنده هم چندان حال درست و حسابی نداشته.

در هر حال،

با اجازه آقای حامد صرافپور مطلب مختصر ایشان را در زیر می آورم:

لینک به مطلب در صفحه فیسوک آقای صرافپور

با وجود چند هفته تبلیغات گسترده در کشورهای اروپایی، و با وجود هزینه های نجومی برای برگزاری یک گردهمایی در میدان #دانفرروشرو #پاریس، اما #مریم_رجوی موفق نشد حتی ۲۰۰ نفر اجاره ای را به تظاهرات ۱۹ بهمن بکشاند!

وی در صدد بود با این گردهمایی، راهپیمایی #۲۲بهمن مردم در #ایران را تحت الشعاع قرار دهد و برای خود شهرت و آبروی بیشتر پیش از #اجلاسیه_ورشو در #لهستان کسب کند. اما مثل همیشه شکست خورد!

در زیر مقاله چند روز پیش من حول گردهمایی مریم رجوی تحت عنوان “شام غریبان مجاهدین، ۱۹ بهمن از زعفرانیه تا پاریس” آمده است:

(پایان)

———————————–

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید