حیرانی: واکنش هراس الود فرقه مجاهدین نسبت به روشنگری نشریه معتبر اشپیگل

0
1210

ولی واقعیت چه بوده است؟ از آنجایی که سران فرقه مجاهدین بیشترین اشراف را به خودشان و نفراتشان و مزرعه حیواناتی که درست کرده اند، دارند در دوراهی بین بد و بدتر قرار گرفته بودند. چون رفتن خبرنگاری که فرقه با پول سعودی وی را نخریده باشد به داخل آن مزرعه حیوانات چیزی جز باز شدن رازهای سر به مهر آن تشکیلات به اصطلاح پولادین نیست. چون تمام کسانی که رفتند و با خبرنگار لویزا صحبت کردند و چه آنهایی که نفرات فرقه هستند و از فرقه پول میگیرند هر کدام چندین اسم به خبر نگار لویزا با مشخصات کامل دادند و گفتند که حتی اگه فکر میکنید حرف ما درست نیست شما به داخل کمپ رفته وبا این افراد صحبت کنید وحرفهای ما راچک کنید که آیا آنچه ما گفتیم درست بوده یا دروغ میگوییم و بر همین اساس خبرنگار چند ده اسم درجیبش داشت که مستقیم بیاد صحبت کنه که فرقه ترسید و اجازه نداد و …

واکنش هراس الود فرقه مجاهدین نسبت به روشنگری نشریه معتبر آلمانی اشپیگل از زندان این فرقه در آلبانی

حسن حیرانی، تیرانا، سایت تجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ، ایران آزادی ـ 19.02.2019

لینک به منبع

IMG-20190219-WA0001_20190219_145830841

همانطور که در عکس فوق در سایت سازمان پر افتخار مزدور پرور رجوی می بینید دراندک زمانی که ازانتشار مقاله اشپیگل درمورد فرقه رجوی میگذرد آه وفغان سران مجاهدین راه آزادی ایران زمین به هوا رفته و با کلی روده درازی، آسمون وریسمونی نیست که به هم نبافته باشند .

از آنجایی که قصد جواب دادن به یکایک مغالطه هایشان را نداشته و البته در این مختصر هم نمیگنجد تنها به عنوان کسی که از نزدیک در تیرانا با خانم لویزا خبرنگار بسیارمحترم اشپیگل در ارتباط بودم وشخصیت بسیار قوی و احترم برانگیزایشان و فهم بسیار عمیقش از روند بسیاری از موضوعات در خاورمیانه و بطور خاص ایران و همچنین نبوغی که ایشان داشتند و فارسی را درمدت کوتاهی یاد گرفته بودند و با لهجه نزدیک به ایرانی صحبت میکردند لازم دانستم که مختصری در این رابطه روشنگری کنم و البته که اخلاق هم همین را حکم میکند.

IMG-20190219-WA0002_20190219_145830777

چنانچه در عکس ملاحظه میفرمایید در پاراگراف اول مرقومه حضرات نوشته است:
” مقاله اشپیگل ۱۶فوریه ۲۰۱۹ تحت عنوان “زندانیان شورش” مجموعه یی از اکاذیب و افترائات شرمآور علیه شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق ایران و یک خیانت آشکار به آزادی بیان و بیطرفی مطبوعات است …… این بردگی و حقارت در مقابل رژیمی که ….. و هرگز از خاطر مردم ایران محو نخواهد شد.”
اولا این مجموعه اکاذیب و افترائات شرم آور توسط شاهدینی که در سازمان پر افتخار شما بوده اند افشا شده و خانم خبرنگار نه تنها با ما که روشنگری میکنیم بلکه با برخی از نفرات که مثلا تحت الحمایه شما هستند و از دفتر شما و شخص حاج عبدلله مستمری ماهیانه دریافت میکنند ایشان رفته صحبت کرده و اتفاقا خود خانم لویزا برای خودش سوال بود ومیگفت اونایی که هنوز نفرات سازمان هستند بیشتر از شما دل پری از سازمانشون داشتند و کلی ناسزا به رجوی میگفتند و …..
و این هم که ازخاطر مردم ایران محو نخواهد شد تنها باید گفت عاقلان دانند و بس.
و یا درجایی دیگر سایت سازمان پر افتخار اشاره میکند که
روشنگریها و مکاتبات نمایندگی شورا با اشپیگل در ۱۰ماه گذشته(از می۲۰۱۸تا فوریه۲۰۱۹) و مدارک ارسالی برای این مجله یک کتاب قطور میشود که جای هیچ شبههای در جانبداری اشپیگل باقی نمیگذارد و نشان میدهد که نویسندگان آگاهانه انبوهی دروغهای فاحش علیه مقاومت ایران ردیف کرده اند.
زهی شرم وقاحت توکی بودی دیگه، اینقدر وقیح! انگار که دردوران نامه نگاری هستیم تو خبرنگار مربوطه رو حاضر نشدی ولو در حد یک ملاقات ساده دریک کافه و یا رستوران ملاقات کنی بعد با مکاتبات تنها حرفهای خودت رو فرستادی اینقدر شما چشم هوش خودتون رو ازدست دادین حتی بیرون خودتون روتشکیلات میبینید انگار که همه دنیا یک سازمان مجاهدین و شما یک بریف بفرستین بعد هم همه مثل گوسفندهای مزرعه حیوانات پشت میکروفن صف بکشند و بریف یک طرفه شما رو اثبات کنند.
درجایی هم خاطرنشان کرده که چنین حرفهایی انتشار یافته :
“تمرینات مجاهدین در آلبانی” هفته یی سه بار بریدن گلو با چاقو”،
“گزارش اشپیگل از پایگاه مجاهدین: اعضای این سازمان کشتار را تمرین میکنند”،
“مجاهدین در آلبانی بریدن گلو با چاقو، در آوردن چشم و پاره کردن دهان را تمرین میکنند”
خب شتر سواری که دولا دولا نمیشه ما که خودمون تو سازمان بودیم همه این کلاسها بود هفته ای سه بارهم بود و کلی هم چیزی به ما یاد دادن من خودم برای تامین هزینه های زندگی ام دنبال کار میگشتم که به یکی ازهمین کمپانی های سکوریتی در تیرانا واقع در میدان اسکندر بیک در مرکز شهرمراجعه کردم .

در مصاحبه اول گفتم که من چیزهایی از آموزش درگیری و فنون دفاع شخصی و رزم خیابانی میدانم و مرا برای چک بردند وخیلی هم مربی جا خورد و کلی مرا سوال پیچ کردند که این چیزها راکجا یاد گرفته ای که من گفتم من از اعضای سابق فرقه هستم و در آنجا این چیزها را با ما یاد دادند به هرحال مرا به اداره پلیس در نزدیک خیابان مسلم شوری معرفی کردند که یک دوره کوتاه دو هفته ای ببینم که البته النهایه من نتونستم سر اونکار برم چون من خارجی بودم و طبق قانون آلبانی برای خارجی ها باید یک سال از ازدواجشان بگذرد که من مجرد بودم.

دوم. در اطلاعیه بخش تروریستی فرقه مجاهدین آمده است” ” سوژه اصلی این مقاله اعضای سازمان مجاهدین در آلبانی است. کسانی که رژیم قصد نابودی آنها را در عراق داشت اما با کارزار موفق مقاومت توانستند امن و سالم و سازمانیافته از عراق خارج شوند. همچنان که در کرونولوژی مقاله که ذیلا آمده ملاحظه میکنید در ۱۴نوامبر معاون سردبیر خارجی اشپیگل به ما اطلاع داد که قصد نوشتن مقالهیی در این مورد را دارد ما دوبار او را دعوت کردیم که از محل اقامت مجاهدین در آلبانی دیدار کند اما هیچ پاسخی نشنیدیم.”
اولا که شما قصد بیرون اومدن از عراق را نداشتید و حتی مریم پاک رهایی در یکی از نشستهایش زمان آوردن نفرات به مزرعه حیوانات موسوم به اشرف سه از دهان مبارکشون بیرون پرید. موضوع اینجوری بود وقتی یکی از نفرات بادمجون دور قاب چین گفت خواهر مریم من سوالمه که چرا زودتر این پایگاه متمرکز استراتژیک رو سازمان در آلبانی نساخته که مریم خانم گفتند که اصلا چنین قصدی نبوده که به این زودی عراق و کانون استراتژی در جوار مرزهای ایران رو رها کنیم و تنها با یک تک وپاتک سیاسی با طرف حسابهای مربوطه بوده و نفراتی را به اینجا اعزام میکردیم تا بهانه از دستشان گرفته شود.
البته مریم خانم درست میگفتند چه نوندونی بهتراز لیبرتی واسه اونها هرازگاهی چند نفری به کشتن داده میشد چه در اثر بیماری یا حمله های موشکی و…. بعد مریم خانم در پاریس بهره سیاسی اش رو میبرد و در مراسم هایی بسیار احساسی و عاطفی وعطرآگین با معصومیتی کم نظیر در چهره شاخه گلی در کنار قاب عکس شهدا میگذاشتند. و ازطرفی هم در داخل مناسبات خفقان تشکیلاتی مشروعیت پیدا میکرد و هر روز بدتراز روز قبل و مدام با تبلیغات نفرات رو تحت تاثیر قرار دادن وخلاصه مشنگستان مورد نظر خودشون رو کنترل وهدایت میکردند.
سوم. در ادامه اطلاعیه فرقه مجاهدین آمده است : “روز یکشنبه ۳۰ سپتامبر خانم لویز هومریش به صورت سرزده به محل اقامت پناهندگان ایرانی عضو مجاهدین PMOI در آلبانی مراجعه و خواستار صحبت با آقای فرید توتونچی از مشاوران حقوقی ساکنان شد. وی برای جلب اعتماد گفته بود در آلمان با آقای جواد دبیران در ارتباط است. او گفته بود برای تهیه گزارشی در مورد پناهندگان سوری به آلبانی رفته و از فرصت استفاده کرده و میخواسته به محل اقامت مخالفان ایرانیان نیز سری بزند و قرار است ۲اکتبر آلبانی را ترک کند. واضح بود که ساکنان با ورود چنین فرد ناشناسی بدون اطلاع قبلی موافقت نمیکردند.”

IMG-20190219-WA0000_20190219_145851903
این یک دروغ کاملا کثیف است ایشون حتی قبل از اینکه از آلمان بیاد به فرقه مسیج داده بود و درخواست رفتن به آنجا را داشته و در تیرانا هم دو بار مسیج داد من خودم مسیجها رودیدم که میگفت پس فردا پروازدارم باید برگردم و اینا جواب منو ندادند فردا خودم میرم که من خودم شخصا به ایشون گفتم که امکان نداره شما رو راه بدن که البته ایشون یک خورده خوش بین بودند و میگفتند که تو خیلی شلوغش کردی اینجوری هم نیست به هرحال اونا حداقلش در ظاهر خودشون رو دموکراتیک نشون میدن بعیده همچین برخوردی با یک خبرنگارداشته باشند و من هم بهش گفتم ولله من به وینست عکاس وخبرنگار انگلیس هم گفتم و اونا هم همین جواب شما رو دادند ولی وقتی وینست برگشت رد پنجه های فرید نفر فرقه را رو گلویش نشان میداد که پوست گلویش ملتهب شده بود.
ولی واقعیت چه بوده است؟ از آنجایی که سران فرقه مجاهدین بیشترین اشراف را به خودشان و نفراتشان و مزرعه حیواناتی که درست کرده اند، دارند در دوراهی بین بد و بدتر قرار گرفته بودند. چون رفتن خبرنگاری که فرقه با پول سعودی وی را نخریده باشد به داخل آن مزرعه حیوانات چیزی جز باز شدن رازهای سر به مهر آن تشکیلات به اصطلاح پولادین نیست. چون تمام کسانی که رفتند و با خبرنگار لویزا صحبت کردند و چه آنهایی که نفرات فرقه هستند و از فرقه پول میگیرند هر کدام چندین اسم به خبر نگار لویزا با مشخصات کامل دادند و گفتند که حتی اگه فکر میکنید حرف ما درست نیست شما به داخل کمپ رفته وبا این افراد صحبت کنید وحرفهای ما راچک کنید که آیا آنچه ما گفتیم درست بوده یا دروغ میگوییم و بر همین اساس خبرنگار چند ده اسم درجیبش داشت که مستقیم بیاد صحبت کنه که فرقه ترسید و اجازه نداد و النهایه تنها یک چت کوتاه با یکی از خانمهای داخل فرقه توسط یکی ازنفراتی که از فرقه مستمری میگیره میسر شد ساعت دوازده شب بود و ما در کافه بودیم و وی در توالت فرقه پرافتخار سازمان مجاهدین. آه از این سازمان آزادی ستان….

۴. فرقه رجوی نوشته است: ” تحقیقات به سرعت نشان داد که خانم هومریش به هیچوجه یک خبرنگار معمولی نیست مدت زیادی در ایران بهسر برده و با ارگانهای سرکوب و امنیتی در ارتباط بوده است. او در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در تهران “تحصیل” کرده است و در ژانویه ۲۰۱۸ نیز در ایران بوده است. عقل سلیم حکم نمیکرد …..مجاهدین به چنین فردی با چنین رفتار مشکوکی اعتماد کنند……. وقایع بعدی نشان داد که احتیاط مجاهدین تا چه اندازه درست بوده است.”
ای کاش این فرقه رذل کمی شرف داشت. شما که اینقدر سر هرچیزی یک لینک اثباتی و … کنارش ساندویچ میکنید کاش اسمی هم از اون ارگانهای سرکوب و امنیتی که خانم لویزا با آنها در ارتباط بوده می آوردید من باب اطلاع دوستان خانم لویزا در ایران که بیشتر تمرکزش بر روی اصلاحات اجتماعی در ایران و جنبش سبز و خواسته های اجتماعی جوانان ایران بوده است .
وانگهی از آنجایی که این فرقه خودش استاد رمال بازی است یک طوری بیان میکند که انگار یک خبرنگار سرخود میتونه بره و کاری مطابق خواسته خودش انجام بده در صورتی که مثل هر اداره وارگانی کاملا دستور کار روزانه هرخبرنگاری توسط تیم دبیرخانه تعیین میشه و براساس همون چیزی که ازش خواسته میشه باید روی همون متمرکز باشه در صورتی که سازمان پر افتخار که دست همه در در فدا وصداقت از پشت بسته برای اینکه خودش را در مقابل یک خبرگزاری مثل اشپیگل قرار ندهد چون دیگه واقعا ریشخند همگان میشود شروع به تخریب شخصیت خبرنگار میکند و به قول خودشان موضوع را فردی میکند. در صورتی که عمیق اگه نگاه کنیم این چیزی جز سیاست کشور آلمان نسبت به موضوع سوخته ای بنام سازمان پرافتخار مجاهدین!؟!؟!؟ نیست.
و اما کلام آخر
سگ داند و پینه دوز که در انبان چیست.
چیزی که شما حتی جرآتش رو نداشتید تو این افشاگری تون به زبون بیاورید این بود که در آن زمان که خبرنگار اشپیگل آمده بود والدین سمیه آقای مصطفی محمدی و همسرشان محبوبه خانم اینجا بودند.

همه هدف شما این بود که کسی سمیه رو نبینه چون به خبرنگار نمیشه دروغ گفت حرفه ای تر اینه که بشه گولش زد. با اولین مصاحبه دست شما رو میشد برای همین در اون دوران هیچ خبرنگاری رو نگذاشتین به سمیه نزدیک بشه و برای همین قاضی دادگاه هم حکم داد که سمیه باید توسط یک روانپزشک جلسات روانکاوی داشته باشه و چک بشه …… تا سه روی شود هرکه در اون غش باشد.
قضاوت با شما دوستان خواننده عزیز
پایان
با تشکر
حسن حیرانی

IMG-20190219-WA0003_20190219_145851830

Albania-Spiegel-Ferghe Mojahedin

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید