تبرئه شدن جهانخوار اعظم از طرف باند رجوی

0
505

پامپئو هدفی جز به آشوب کشیدن هرچه بیشتر خاورمیانه ندارد و این نکیسا خانم مسعود رجوی کاسه ی داغ تر ازآش شده  که اینگونه درتطهیر این موجود پاک نشدنی، قلمفرسایی میکند! هرکس که چیزی از الفبای سیاست میداند، براین امر واقف است که با عدم دخالت آمریکا درامور خاورمیانه ، زندگی به این منطقه ی بلازده باز خواد گشت ! کاری که درماهیت سیستم  آمریکا نیست اما گذر زمان راه آمدن با جهان را به آمریکا تحمیل خواهد کرد ودرآن شکی نیست! آنچه مایه ی تاسف است ، تضاد بزرگی است که صبر بلند مدت تاریخ با عمر یک انسان دارد ودرست همین مسئله است که انسان ها را به ستوه میآورد و باعث افسردگی و یا انفعال او میشود. همینطور:

” آقای پمپئو … برای برقراری صلح و امنیت در خاورمیانه و به طبع بالا بردن سطح امنیت و آرامش جهانی و برای ناکارآمد ساختن همه گروه‌های بنیادگرا و تروریستی که اغلب با الگوبرداری از حکومت مذهبی آخوندی در ایران به وجود آمده‌اند و از آن تغذیه می‌شوند؛ باید جمهوری اسلامی را به‌عنوان ریشه همه این گروه‌ها مدنظر قرارداد “.

خجالت بکشید از طرح چنین دروغ بزرگی آقای پمپئو! شما برای صدور بحران ساختاری تان وفروش اسلحه ، به وجود تنش دائمی درجهان وبخصوص خاورمیانه احتیاج دارید واین احتیاج خود را ازطرق مختلف – ازجمله حملات مستقیم نظامی و تشکیل گروه های تکفیری تروریستی – بطور موقت هم که شده برطرف میکنید! رژیم ایران هرایرادی که داشته باشد ، به هیچ وجه به دشمنان خود- تروریست های تکفیری – کمکی نمیکند چه برسد باینکه ریشه ی آنها باشد! ما مردم ستم دیده ی جهان بخوبی ازاین امر باخبریم ومیدانیم که دفع این شر با مجبور کردن آمریکا برای دست برداشتن چنین کارهایی ممکن است والبته به دشواری راهمان وخون دلی که خواهیم خورد، اعتراف داریم!

تبرئه شدن جهانخوار اعظم از طرف باند رجوی!

حمید تبریزی ـ 27.02.2019

نکیسا بامداد که ارادت  خاصی به سیستم برده داری رجوی دارد ، برای نشاندن مظلوم درجایگاه ظالم درمتنی بنام “جمهوری اسلامی تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی ” مینویسد :

” کنفرانس ورشو با ابتکار مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات‌متحده آمریکا با هدف دستیآبی به صلح در خاورمیانه و برطرف کردن مناقشات منطقه‌ای و جلوگیری از تهدیدهای ناشی از تروریسم و راه‌های مقابله با آن درباره تعامل بین کشورها طی روزهای ۱۳ و ۱۴ فوریه در ورشو برگزار شد “.

پامپئو هدفی جز به آشوب کشیدن هرچه بیشتر خاورمیانه ندارد و این نکیسا خانم مسعود رجوی کاسه ی داغ تر ازآش شده  که اینگونه درتطهیر این موجود پاک نشدنی، قلمفرسایی میکند!

هرکس که چیزی از الفبای سیاست میداند، براین امر واقف است که با عدم دخالت آمریکا درامور خاورمیانه ، زندگی به این منطقه ی بلازده باز خواد گشت ! کاری که درماهیت سیستم  آمریکا نیست

اما گذر زمان راه آمدن با جهان را به آمریکا تحمیل خواهد کرد ودرآن شکی نیست!

آنچه مایه ی تاسف است ، تضاد بزرگی است که صبر بلند مدت تاریخ با عمر یک انسان دارد ودرست همین مسئله است که انسان ها را به ستوه میآورد و باعث افسردگی و یا انفعال او میشود.

همینطور :

” آقای پمپئو … برای برقراری صلح و امنیت در خاورمیانه و به طبع بالا بردن سطح امنیت و آرامش جهانی و برای ناکارآمد ساختن همه گروه‌های بنیادگرا و تروریستی که اغلب با الگوبرداری از حکومت مذهبی آخوندی در ایران به وجود آمده‌اند و از آن تغذیه می‌شوند؛ باید جمهوری اسلامی را به‌عنوان ریشه همه این گروه‌ها مدنظر قرارداد “.

خجالت بکشید از طرح چنین دروغ بزرگی آقای پمپئو!

شما برای صدور بحران ساختاری تان وفروش اسلحه ، به وجود تنش دائمی درجهان وبخصوص خاورمیانه احتیاج دارید واین احتیاج خود را ازطرق مختلف – ازجمله حملات مستقیم نظامی و تشکیل گروه های تکفیری تروریستی – بطور موقت هم که شده برطرف میکنید!

رژیم ایران هرایرادی که داشته باشد ، به هیچ وجه به دشمنان خود- تروریست های تکفیری – کمکی نمیکند چه برسد باینکه ریشه ی آنها باشد!

ما مردم ستم دیده ی جهان بخوبی ازاین امر باخبریم ومیدانیم که دفع این شر با مجبور کردن آمریکا برای دست برداشتن چنین کارهایی ممکن است والبته به دشواری راهمان وخون دلی که خواهیم خورد، اعتراف داریم!

مجددا :

“هرگز نمی‌توان نقش افشاگرانه مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق را که البته با پرداخت بهای بسیار سنگین به‌ویژه در اشرف و لیبرتی بوده است، را در به وجود آوردن شرایط و بستر لازم برای چنین جبهه‌ای نادیده گرفت .  درواقع در پی سال‌ها تلاش و مقاومت و پایداری چنین سازمانی است که چنین موقعیت و فرصتی به لحاظ سیاسی و بین‌المللی ایجادشده است “.

گزافه گویی کردی هموطن!

این کنفرانس برای جبران شکست  ” ناتوی عربی ” تشکیل شد وخود نیز شکست خورده ونشان داد که گذشت زمانی که آمریکا با فرستادن چند جاسوس ، کودتائی در هرکشور نافرمان انجام میداد!

لشکر کشی ها باندازه ی گذشته راحت نیست و درتحلیل نهائی ، برگزاری اینگونه کنفرانس هایی گرچه از سر شیطنت، اما از روی استیصال است وآمریکا با یا بی وجود باند رجوی ازاین کارها خواهد کرد وبرای مفتضح تر نشدن بیشتر ، باید که وجود حی وحاضر جهان چند قطبی را برسمیت بشناسد!

درادامه :

” مقاومت و مردم ایران و کانون های شورشی تا روزیکه اروپا به این نتیجه قاطع برسد که رژیم آخوندی تهدیدی برای صلح و امنیت برای همه کشورهاست به اعتراض ها، اعتصاب ها و قیام های خود در سراسر شهرهای میهن به هر شکل و ترتیب ادامه می دهند تا هر چه زودتر رهایی و آزادی را برای ایران و ایرانی و صلح و امنیت را برای جهان به ارمغان بیاورند “.

اروپا ، ازکم  وکیف قضیه مطلع است واگر تزلزلاتی درکارش مشاهده میشود ، ناشی ازمنافع خصوصی گروه بندی های خاصی است که هنوز قادرند رهبران اروپا را تحت فشار قرار دهند!

آنچه که اروپا را وادار خواهد کرد که به نتیجه ی قاطع برسد ، نتیجه ی غائی اعتراضات مردمی است که نمیخواهند زیر اسارت آمریکا ویا امر ونهی های بشدت قلدر منشآنه ی آن زندگی کنند.

ضمنا ، اعتراضات مدنی مردم هیچ ارتباطی به نیات پلید فرقه ی رجوی ندارد ودرتحلیل نهائی برعلیه اوست.

بنابراین توصیه ی من بشما این است که این تعارف را کنار گذاشته ومستقیما بکار اصلی خود که دریوزگی دربرابر سلطه گران جهانی ومنطقه ایست، مشغول باشید!

ازآنجا که راه کج  شما ، به جایی جز رذالت و دریوزگی منتهی نخواهد شد، پیشکش خودتان!

//////////////////////////////////////

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید