ادعای غیر قابل اثبات ازطرف فرقه ی رجوی!

0
873

برای ثبوت صحت این ادعا، باید ملا نصرالدین  وار عمل کرد: شخصی از ملا نصرالدین پرسید که مرکز زمین کجاست که او جواب داد که همان جایی که من میخ الاغ ام را کوبیده ام، مرکز زمین است . طرف دوباره پرسید که ازکجا قانع شوم که چنین است؟ ملا جواب داد که من راست میگویم واگر حرفم رانمی پذیری، میتوانی طنابی را برداری و محیط ومساحت زمین را اندازه بگیری وآن وقت ببینی که حق با من است! جریان این کمک کذائی هواداران موهوم رجوی به سیل زدگان ، ازقماش ادعای ملا نصرالدین است! آیا این هواداران شما با نشانی وپرچم مستقل دراین کمک رسانی حضور پیدا میکنند وخود را به مردم معرفی میکنند؟! حتما که نه! بنابراین شما نمیتوانید این ادعای خود را ثابت کنید. اگر نمیدانید بدانید که آذربایجان که به ترکمن صحرا نزدیک تر است ، ازنظر کمک به سیل زدگان این منطقه ، خوب درخشید.

ادعای غیر قابل اثبات ازطرف فرقه ی رجوی!

حمید تبریزی ـ 02.04.2019

Iran-seylab

درسوء استفاده ی تبلیغاتی از جاری شدن سیل که قسمتی ازکشور را فرا گرفت، رسانه های باندرجوی نوشته است :

” یکی از هواداران سازمان مجاهدین در پیامی گفت: ما هواداران سازمان مجاهدین به‌ درخواست خواهر مریم، کمکهای خودمان را به‌صورت مستقل به‌دست هموطنان سیل‌زده می‌رسانیم، برخی داروهای مورد نیاز است که هلال احمر و رژیم منحوس آخوندی در انبارها نگه می‌دارند و به دست مردم نمی‌رسانند. ما به‌ درخواست خواهر مریم خودمان مستقلا داروها را به دست مردم می‌رسانیم “.

برای ثبوت صحت این ادعا، باید ملا نصرالدین  وار عمل کرد:

شخصی از ملا نصرالدین پرسید که مرکز زمین کجاست که او جواب داد که همان جایی که من میخ الاغ ام را کوبیده ام، مرکز زمین است .

طرف دوباره پرسید که ازکجا قانع شوم که چنین است؟

ملا جواب داد که من راست میگویم واگر حرفم رانمی پذیری، میتوانی طنابی را برداری و محیط ومساحت زمین را اندازه بگیری وآن وقت ببینی که حق با من است!

جریان این کمک کذائی هواداران موهوم رجوی به سیل زدگان ، ازقماش ادعای ملا نصرالدین است!

آیا این هواداران شما با نشانی وپرچم مستقل دراین کمک رسانی حضور پیدا میکنند وخود را به مردم معرفی میکنند؟!

حتما که نه!

بنابراین شما نمیتوانید این ادعای خود را ثابت کنید.

اگر نمیدانید بدانید که آذربایجان که به ترکمن صحرا نزدیک تر است ، ازنظر کمک به سیل زدگان این منطقه ، خوب درخشید.

آنها دردسته های زیاد به محل رفته وهمراه بردن آذوقه ودارو ، بعضا ادوات تکنیکی وموتورهای پمپاژ ومکنده را نیز به محل برده بودند وزمانی بصورت جمعی ودرمواردی بصورت گروهی اقدام به جلوگیری از تخریبات وتلفات بیشتر میکردند وحتی درمواردی با لشکر عاشورای سپاه که مال آذربایجان است وتقریبا عمده نیروی نظامی حاضر در ترکمن صحرا، همکاری میکنند واین مسئله در ویدئوهای اخبار تلویزیونی تبریز ودیگر جاها بوضوح قابل رویت واثبات است!

آنها هرگز نمیگویند که وابسته به گروه سیاسی خاصی هستند وفقط خود را آذربایجانی معرفی میکنند وبس.

بازهم :

” یکی از هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در پیامی با این مضمون از کردستان گفت: با سلام من از طرف کردستان در پاسخ به پیام خانم مریم رجوی برای کمک‌رسانی به سیل زدگان اعلام آمادگی آماده باش می‌کنم، دیروز نیز کمکهایی را برای مردم استان گلستان اعزام کردیم “.

گنجشک چیست که کله پاچه اش چه باشد!

بفرض درست بودن این خبر ، هواداران رجوی درکردستان ازهمان اوایل انقلاب آنقدر کم بودند که باید با چراغ سراغ یافتن آنها میرفتی وبنابراین کمک ازچنین منبعی ، چه اهمیتی میتواند داشته باشد!

همینطور :

” یکی از شرکت‌کنندگان در مراسم یادبود قربانیان سیل در شیراز در پیامی با این مضمون گفت: از طرف سازمان مجاهدین خلق ایران شمعی برای درگذشتگان حادثه تلخ سیل روشن کردیم، حادثه‌ای که حاصل بی‌کفایتی رژیم ضدبشری بود. به این و سیله صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم “.

عجب شاهکاری کرده و شجاعتی نشان داده و دست رستم را ازپشت بستید!!

دیگر نبینم ازاین کارهای خطرناک بکنی پسر یا دختر!!

ضمنا میتوانستید با استفاده از این شمع به خود هیپنوتیزم هم مشغول شده و اوقاتی را درخلسه ی هیپنوتیزم ، به حاکمیت برقرار کرده ی رجوی درایران نگاه کرده وخود را در مکان پرابهتی درشیراز ملاحظه میفرمودید!

///////////////////////////////////

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید