منتظر درخواست مجاهدین رجوی برای قطع هوا به مردم باشیم!

0
695

سیستم ستم پیشه ی آمریکا درصدد است که برای بزانو در آوردن مردم ایران ، به هر جنایتی دست بزند که میزند و دراین حال باند رجوی  به این اقدامات وسیع جنایتکارنه  قانع نشده وخواستار اعمال فشار بیشتر وبازهم بیشتر برمردم ایران است! مطمئن باشیم که اگر مقدور افتد ، این باند وطن فروش درصورتی که امکانش باشد، ازاین نظام سلطه وتابعیت خواهد خواست که هوا را هم شامل اقلام تحریمی نموده و مردم ایران را خفه کند! خبری که باند رجوی را به رقص وپایکوبی واداشته، ازنشریه ی وال استریت است که سخنگوی بازار مالی آمریکا و حافظ منافع غارتگران جهانی است! این نشریه ادعا نموده که صنعت پتروشیمی ایران ، که در زمان جمهوری اسلامی گسترش یافته ، حدود یک چهارم درآمد نفت، ارز وارد ایران کرده و  نمیگذارد آنطور که باید وشاید ، مردم ایران درتنگنا قرار گیرند که تسلیم شوند! این مطلب با همان مفهوم ولی به  زبان دیگری چنین امده است :

منتظر درخواست مجاهدین رجوی برای قطع هوا به مردم باشیم!

حمید تبریزی ـ 08.05.2019

Mojahedin-Altenativ bazi

سیستم ستم پیشه ی آمریکا درصدد است که برای بزانو در آوردن مردم ایران ، به هر جنایتی دست بزند که میزند و دراین حال باند رجوی  به این اقدامات وسیع جنایتکارنه  قانع نشده وخواستار اعمال فشار بیشتر وبازهم بیشتر برمردم ایران است!

مطمئن باشیم که اگر مقدور افتد ، این باند وطن فروش درصورتی که امکانش باشد، ازاین نظام سلطه وتابعیت خواهد خواست که هوا را هم شامل اقلام تحریمی نموده و مردم ایران را خفه کند!

خبری که باند رجوی را به رقص وپایکوبی واداشته، ازنشریه ی وال استریت است که سخنگوی بازار مالی آمریکا و حافظ منافع غارتگران جهانی است!

این نشریه ادعا نموده که صنعت پتروشیمی ایران ، که در زمان جمهوری اسلامی گسترش یافته ، حدود یک چهارم درآمد نفت، ارز وارد ایران کرده و  نمیگذارد آنطور که باید وشاید ، مردم ایران درتنگنا قرار گیرند که تسلیم شوند!

این مطلب با همان مفهوم ولی به  زبان دیگری چنین امده است :

” صنعت پتروشیمی در دوره حکومت آخوندی گسترش پیدا کرده و اساساً در کنترل گردانندگان حکومت آخوندی است. نهادهای وابسته به ولی‌فقیه، سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم از طریق ارز حاصله از صادرات پتروشیمی هزینه‌های این نهادها و به‌ویژه هزینه‌های صدور تروریزم و جنگ‌افروزیهای منطقه‌یی رژیم را تأمین کرده‌اند “.

اگر دچار فراموشی شده اید، این مطلب را بیادتان میآورم که بعد ازپایان جنگ تحمیلی، اقتصاد دانان کشور وارد میدان شده وهریک به فراخور حال خود، برنامه هایی برای رونق گرفتن اوضاع اقتصادی وسرو سامان یافتن اوضاع  اجتماعی ، ارائه دادند.

یکی از این دانشمندان مردمی ، برضرورت خودکفا کردن کشور تاکیدنموده وبا شمردن پارامترهایی که راهگشاست ، توسعه ی صنعت پتروشیمی را  که قابل دسترس ترین بود، در سرلوحه ی تمامی این پارامترها قرار داده و اظهار نظر نمود که این مسئله با سرعت وشدت هرچه تمام تری انجام گرفته وبقیه ی اقداماتی که در سایر عرصه ها باید انجام گیرد ، بعد از برداشتن این گام اساسی صورت گیرد.

برخورد باند رجوی و سران سلطه گر امریکائی نشان میدهد که  به این نظریات دلسوزانه توجه شده واین تیرها کم وبیش به هدف خورده وسبب خشم آنها گردیده است !

اینکه گفته شده سوء استفاده هایی از دستآوردهایاین صنعت اساسی ایران میشود، فرع بر قضیه است و درصورتی که هم درست باشد ، رفع آن مشکل نیست!

مهم آنست که پیشرفت ما در صنعت پتروشیمی که مولد درآمد بیشتر ومانع بزرگی برای ارزان فروشی نفت است ، بد جایی از جسم  جنگ طلبان آمریکائی و باند رجوی را سوزانده است!

//////////////////////////////////////////////////////

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید