جبهه ی مردم ، اصولا باید که بر ضد فرقه رجوی باشد!

0
767

مردم به توده ی انبوهی اطلاق میشود که وطن دوست اند ومنافع شان ازاین طرزتفکر تامین میشود. حال آنکه باند رجوی بهمراه کانون های شورشی وشورای  ضد ملی اش ، وطن فروش بوده واین دو مانعه الجمع میباشند! یعنی اگر نتیجه ی انجام کارهایی بنفع مردم باشد ، بضرر باند رجوی بوده وبرای او حکم سم مهلکی را دارد والبته عکس قضیه هم درست است ! کشور دراصل مال مردم است وزمانی که آنها قیام میکنند، برگترین ضربه را وطن فروشان میبینند و شما چرا اصرار به دریافت این ضربه های مهلک دارید؟!

جبهه ی مردم ، اصولا باید که بر ضد فرقه رجوی باشد!

حمید تبریزی ـ 02.06.2019

Maryam Rajavi - baradar Jahn bolton 260-410

تلاش فرقه مجاهدین برای استخدام تماشاچی اجاره ای در تیرانا

فرانسه کجا، آلبانی کجا؟

 

جبهه ی مردم ، اصولا باید که بر ضد فرقه رجوی باشد!

نعمت فیروزی که از مریدان میانسال رجوی است ، درنوشته ای با نام ” نه مذاکره نه جنگ!” ، آورده است :

” واقعیت این است که با استمرار شرایط پسا تحریم حاضر؛ و نیز در شرایطی که نیروی نظامی آمریکا بر بالای سر رژیم حضور دارد دو مولفه بلافصل زیر که تا همین امروز هم خود را نشان داده است ؛ میتوان به خوبی دید: ” رژیم روز به روز از نظر درآمد ارزی لاغرتر و تکیده تر میشود و این معنایی جز خالی شدن خزانه و درنتیجه بسته شدن منابع و منافذش در تامین مالی نیروهای سرکوبگرش در داخل و نیروهای تروریستی اش در منطقه نیست “.

با وجود اینکه هرعمل جنایتکارانه و غیرقابل پیش بینی ازدست سران آمریکا میآید ، اما ظن قالب به خودداری آمریکا ازجنگ با ایران است وبنظر نمیرسد که اصرار دائم اسرائیل و … برای شروع جنگ با ایران وآنهم بحساب آمریکا ، سبب جنگ تمام عیاری که باند رجوی خلاصی خود ازمشکلاتش را تنها دراین نوع جنگ میبیند ، گردد.

ایران دارای آن مقدار ارز هست که با سختگیری برعلیه سوداگران ومختلسین ، میتواند کشور را با آن اداره کند و مانند تمامی کشورهای جهان همواره این امکانات را خواهد داشت که درصورت احساس ضرورت سرکوب که با باتون وآبپاش و … ، مقدور است ، احتیاجی به ارز ندارد!

ضمنا ، ایران از تروریزم حمایتی نمیکند وحمایت هایش از متحدان طبیعی مردم ایران ( نهضت های رهائی بخش) است ودراین راستا ، اگر بادستی بدهد، با دست دیگر ودر شکل تاثیر گذاری آن نهضت ها در تامین امنیت مرزهای ایران ، میگیرد و بنابراین سرمایه گذاری هایی میکند وفواید خوب آنرا هم میبیند وبدست میآورد!

سپس :

” ترس و رعب بسیار شدیدی ناشی ازحضور نیروهای نظامی آمریکایی در دل نیروها و کارگزاران و مقامات رژیم ایجاد شده است “.

این ترس منطقی، سبب کنار گذاشته شدن بسیاری از منافع شخصی واختلافات داخلی میگردد و ازآن نوع ترس هایی است که درعین تحمیلی بودن ، دارای عواقب مثبتی هم هست و با بکار بردن درایت لازم ، میتواند  حتی سبب خیر گردد!

چرا که وقتی اکثریت مردم ایران بخاطر منافع مشترکی که مخصوصا حالا دارند ، متحد شوند، آمریکا نمیتواندغلطهای چندان زیادی ی بکند!

و :

“برآیند این دو مولفه البته برای مردم ایران و میهن در زنجیر بسیار میمون و مبارک است وآن ریزش گسترده و ضعیف شدن کیفی سپاه (اگر فرونپاشد) و دیگر نیروهای سرکوبگر رژیم است “.

مردم ایران مثل تمامی مردم جهان مجبور به داشتن نیروهای نظامی هستند وهرچه قویتر بهتر!

بنابراین سودی در ضعیف شدن سپاه وارتش ندارند و این میمنت ومبارکی برای وطن فروشانی مانند فرقه ی رجوی خوب است!

بازهم :

” استمرار فشار حداکثری و خرد کننده بر رژیم جبهه مردم و مقاومت ایران، یعنی قیام و کانونهای شورشی را در تعادل‌قوای بسا بالاتری قرار میدهد و بیش از پیش قیام و انفجار اجتماعی ملت ایران را در پی خواهد داشت “.

مردم به توده ی انبوهی اطلاق میشود که وطن دوست اند ومنافع شان ازاین طرزتفکر تامین میشود.

حال آنکه باند رجوی بهمراه کانون های شورشی وشورای  ضد ملی اش ، وطن فروش بوده واین دو مانعه الجمع میباشند!

یعنی اگر نتیجه ی انجام کارهایی بنفع مردم باشد ، بضرر باند رجوی بوده وبرای او حکم سم مهلکی را دارد والبته عکس قضیه هم درست است !

کشور دراصل مال مردم است وزمانی که آنها قیام میکنند، برگترین ضربه را وطن فروشان میبینند و شما چرا اصرار به دریافت این ضربه های مهلک دارید؟!

//////////////////////////////

////

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید