حمیرا محمد نژاد: رجوی های وطن فروش و سرانجام تغییر دوران

0
1048

سازمان مجاهدین که به دلیل سالها غارنشینی حتی منطق یک دانش آموز دبستانی را هم در تجزیه تحلیل مسائل سیاسی از دست داده نمی تواند درک کند که شرایط عراق وافغانستان با ایران بسیار فرق ها دارد وآمریکا هم دریافت که وارد شدن به یک جنگ با آیران هزینه بسیاری در بر خواهد داشت چه به لحاظ ایدئولوژیک که گروهایی بسیاری در منطقه به جانبداری از ایران وارد خواهند شد . تجربه درگیری اسرائیل با حزب الله و حماس ثابت کرده علی رغم توان نظامی بالا چقدر این کشور آسیب پذیر می باشد که خود یک الگوی جنگ بزرگتری بین ایران وآمریکا را بیان میکند و چه جغرافیایی مثل طبیعت زمین وهمچنین گستردگی خاک و دسترسی ۲۵۰۰ کیلومتری ایران به سواحل خلیج فارس ودریای عمان در آن زمان تمامی همسایگان عراق علیه آن بودند مثل سوریه عربستان وکویت البته ترکیه متحد آمریکا بود ولی در جنگ خنثی بود.

رجوی های وطن فروش و سرانجام تغییر دوران

حمیرا محمد نژاد، زنان ایران ـ 02.06.2019

Sobhani-NoWar

آیا آمریکا علیه ایران وارد جنگ خواهد شد؟  ـ آمریکا می خواهد ، اما نمی تواند

رجوی های وطن فروش و سرانجام تغییر دوران

خانم حمیرا محمد نژاد، زنان ایران، آلمان ۳۱٫۰۵٫۲۰۱۹

وبا اعلام کاندیداتوری جان بولتون برای پست وزارت خارجه یا شورای امنیت ملی این بحث شدت بیشتری گرفت بخصوص که نام رودی جولیانی هم درمیان یکی از پست های کلیدی بود. اما آقای بولتن همان ابتدا فاصله خودش را با سازمان مجاهدین با یک عبارت اعلام کرد وگفت که وی به ترامپ پیشنهاد میکند با شاهزاده پهلوی وارد گفتگو شود. بعد از اینکه ترامپ به ریاست جمهوری امریکا انتخاب شد وتوافق برجام را یک طرفه لغو کرد بلافاصله در درون تشکیلات سازمان مجاهدین تغییر دوران اعلام شد واینکه دوران مماشات با رژیم به پایان آمده است.

 در جای دیگری هم یک بار خبرنگاری شرکت وی در محافل مجاهدین وسخنرانی ها وموضع گیری های وی را یادآوری کرد که با مواضع فعلی بسیار متفاوت هستند و در جواب آقای بولتن گفت که من آن موقع حرف یک شهروند را می زدم اما حالا مواضع دولت آمریکا را بیان می کنم.

همچنین در اولین گام درآمد های مالی او هم شفاف سازی شد که معلوم شد صدها هزار دلار از مجاهدین پول گرفته وبه این ترتیب همان ابتدا علی رغم دریافت مبالغ هنگفت به سازمان مجاهدین رساند که از این رهگذر چیزی به شما نمی رسد.

همچنین کسان دیگری هم از حقوق بگیران سازمان برای گرفتن پست هایی در کابینه ترامپ معرفی شدند که به مبالغ بالایی از سازمان دریافت کرده بودند ولی چون اعلام نکرده ومالیات آن را نپرداخته بودند جایی در کابینه نداشتند. بعد از اعلام تحریم ها وبه دنبال آن تهدیدات نظامی در تشکیلات به دنبال نشست های همیشگی وبی پایان جیم وف اعلام آماده باش برای سرنگونی هم اعلام شد اماده باش وتغییر دورانی که بعد از عملیات شکست خورده فروغ جاویدان هر چند ماه اعلام میشود وهر کس هم سوالی ار عدم تحقق آن کرد یا بکند متهم به بریدگی وبلندگوی اطلاعات رژیم می شود.
سایت های علنی وغیر علنی سازمان هم ساعت به ساعت خبر اعزام نیرو ومواضع تند وتیز مقامات آمریکایی علیه رژیم را با شور وشوق منعکس میکنند گویی خودشان را در آنها می بینند وبیصبرانه وبا شور واشتیاق منتظر اقدام نظامی آمریکا هستند ودائما در تنور خاموش جنگ می دمند.

اما وقتی که چند خرابکاری در کشتی های تجاری دربندر فجیره اماراتی پیش آمد پهپادهای حوثی های یمن هم تاسیسات نفتی عربستان وبه دنبال آن موشک باران در منطقه سبز بغداد که حفاظت شده ترین منطقه در بغداد هم به دنبال آن صورت گرفت همه سران منطقه از جمله عربستان وامارات که حامیان ومشوقان اصلی جنگ بودند فهمیدند که در صورت وقوع جنگ نه صادرات نفتی برای آنها خواهد ماند و نه امنیتی .

 ار طرف دیگر هم بسیاری کشورها آماده میانجیگیری میان دوکشور شدند از جلمه آنها سوئیس وعمان و پاکستان وآلمان و …
حتی دوکشور اصلی خواهان جنگ هم که هزینه های آن را هم تقبل کرده بودند تغییر موضع داده واعلام کردند که آنها از هر امکانی برای جلوگیری از جنگ استفاده میکنند.
اما علت اینکه تنها وتنها سازمان مجاهدین می باشد که خواهان جنگ است .

 البته فقط خواهان جنگ است وکارعملی بیشتر از این از دستش بر نمی آید این است که نه پایگاهی در داخل ونه نیرویی در خارج دارد ونه جایی در عرصه سیاسی وتنها دل به تحولات بسته تا بقول خودش تغاری بشکند تا بتوانند ماستی بلیسند.

رجوی بارها چه در نشستهای قرارگاه اشرف وچه قرارگاه باقرزاده بارها حسرت ورویاهایش را برای به دست گرفتن قدرت بدست هرکس که باشد ابراز میکرد از جمله میگفت: من در آرزوی روزی هستم که آمریکایی ها بیایند وبگویند … اکسیوز می سر یو آر نات تروریست ومن را سوار هواپیما کنند و به تهران ببرند.

وی گویی یادش رفته که بزرگترین ننگ احمد چلبی عراقی ای بود که سوار یک تانک آمریکایی شد آمد عراق. مجاهدینی که تجربه اشغال عراق توسط آمریکا را به چشم دیده اند که کشور به چه ویرانه ای تبدیل شد وچطور عزت وشرف مردم عراق بدست سربازان امریکایی پایمال شد ومردم عراق چگونه در خیابان های بغداد ودیگر شهرها تحقیر میشدند. و یک اسکورت امریکایی فقط به خاطر اینکه خودروی جلویی ترافیک ایجاد کرده بود چطور به رگبار بسته یا پلاکارد های پشت هاموی ها را که به نوشته بود فاصله صد متر را رعایت کنید وگرنه شلیک می کنیم را به خاطر دارند.
سازمان مجاهدین که به دلیل سالها غارنشینی حتی منطق یک دانش آموز دبستانی را هم در تجزیه تحلیل مسائل سیاسی از دست داده نمی تواند درک کند که شرایط عراق وافغانستان با ایران بسیار فرق ها دارد وآمریکا هم دریافت که وارد شدن به یک جنگ با آیران هزینه بسیاری در بر خواهد داشت چه به لحاظ ایدئولوژیک که گروهایی بسیاری در منطقه به جانبداری از ایران وارد خواهند شد .

تجربه درگیری اسرائیل با حزب الله و حماس ثابت کرده علی رغم توان نظامی بالا چقدر این کشور آسیب پذیر می باشد که خود یک الگوی جنگ بزرگتری بین ایران وآمریکا را بیان میکند
و چه جغرافیایی مثل طبیعت زمین وهمچنین گستردگی خاک و دسترسی ۲۵۰۰ کیلومتری ایران به سواحل خلیج فارس ودریای عمان در آن زمان تمامی همسایگان عراق علیه آن بودند مثل سوریه عربستان وکویت البته ترکیه متحد آمریکا بود ولی در جنگ خنثی بود.

تنها اردن با عراق بود که البته بهای آن واگذاری بی سر وصدای ۸۰ کیلومتری یک نوار مرزی در سراسر مزر اردن کویت بود. آنهایی که در آن زمان به اردن تردد داشتند تاسیسات مرزی متروکه را به یاد داشتند در حالیکه ایران با بسیاری همسایگان رابطه خوبی دارد.

چون آمریکا در تلافی حملات یازده سپتامبر به افغانستان حمله کرد وهمچنین در تلافی اشغال کویت به عراق حمله کرد و در هر دو مورد حق به جانب بود ولی در مورد ایران این آمریکا بود که توافق انجام شده برجام را نقض کرد
من قبلا هم یادآروی کردم که ترامپ قبل از اینکه سیاستمدار باشد یک تاجر است، در عرصه سیاسی هم تاجرانه عمل می کند. در نهایت خودش هم گفت من اهل جنگ نظامی نیستم چون برای اقتصاد آمریکا زیان آور هست بلکه جنگ اقتصادی میکنم
دیگر به چه زبانی به مریم عضدانلو باید گفت که دل به جنگ نبندید اگر هم جنگی شود به شما چیزی نمی رسد تنها عرض خود می برید وزحمت ما .

تنها نتیجه این می شود که خود را هر چه بیشتر رسوا میکنید و ماهیت بی هویت خود را بیشتر آشکار میکنید. اگر به آخرین سخنرانی مریم عضدانلو به مناسبت ماه رمضان دقت کرده باشید می توان ابعاد ریزش را در همین مقطع چند سال پی خواهیم برد بطوری که تمامی تشکیلات در یک سالن کوچک جا گرفته بود علی رغم تمامی حقه ها وشگرد های فیلم برداری کاملا مشهود بود که دیگر به جز تعدادی سالمند در سالن باقی نمانده .
امیدواریم که سازمان مجاهدین ومریم عضدانلو بزودی چشمشان به حقیقت باز شود وبه حرف منتقدانشان گوش داده وبه جای روکردن به هار ترین جناح های نئوکان ها به مردم ایران روی آورند .

حمیرا محمد نژاد، آلمان، ۲۹٫۰۵٫۲۰۱۹

لینک به منبع

//////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید