آلترناتیو سازی رودی جولیانی و جو لیبرمن از فرقه مجاهدین خلق در آلبانی

0
1232

بنظر می رسد که جیولیانی پنج شنبه عصر بلافاصله پس از مصاحبه تلفنی با برنامه “شان هنیتی” (در فاکس نیوز) به این کنفرانس رفته است. جیولیانی همچنین در ماه فوریه در یک گردهمایی ضد ایرانی در ورشو سخنرانی کرد و گفت که نماینده مجاهدین خلق است و نه ترامپ! با این وجود در حاشیه این مراسم چند کار هم برای ترامپ انجام داد از جمله ملاقات با دادستان اوکراین که ادعا می کرد درباره کاندیداتوری جو بایدن برای ریاست جمهوری، اطلاعاتی رسوا کننده دارد. در کنفرانس روز جمعه، لیبرمن اظهارات جیولیانی را تکرار کرد. وی گفت: «وقتی من اینجا هستم حس می کنم که نماینده روح دوست بزرگم، سناتور مک کین فقید، هستم، که تشکیلات به او هشدار داده بود از این سازمان حذر کند اما او وقت صرف کرد تا درباره این سازمان بیاموزد. او با ایمان به این سازمان و هدفش به اشرف سه آمد.» این اولین باری نیست که جیولیانی به آلبانی سفر می کند. در ماه مه 2018 نیز او به این کشور اروپای جنوبی برای یک مراسم دیگر مجاهدین سفر کرد. این رابطه سال ها است که ادامه دارد.   

رودی جولیانی و جو لیبرمن برای مجاهدین خلق در آلبانی تیم تشکیل دادند

وکیل شخصی ترامپ، رودی جیولیانی به همراه سناتور سابق، جو لیبرمن به جمع سخنرانان مواجب بگیر پیوستند تا در مراسمی در آلبانی برای گروه عجیب و غریب و فرقه گرای ایرانی سخنرانی کنند. این گروه خود را دولت در تبعید برای جایگزینی جمهوری اسلامی وانمود می کند.

مجاهدین خلق – که زمانی در فهرست گروه های تروریستی خارجی بودند – میزبان این کنفرانس در پایگاه عملیاتی مجاهدین خلق در آلبانی هستند.

علاوه بر جیولیانی و لیبرمن، سناتور سابق کلمبیا و گروگان گروه فارک اینگرید بتانکورت به همراه فرمانده سابق نیروی دریایی جیمز کانوی در این مراسم حضور داشتند.

ظاهرا این همایش که با عنوان «120 سال مبارزه مردم ایران برای آزادی» برگزار می شود، بخشی از تمرکزش بر بازارگرمی برای فضائل رهبر مجاهدین خلق مریم رجوی، است. رجوی خود را «رهبر مقاومت ایران» می پندارد اما تاکنون برای گزارش هایی که درباره شستشوی مغزی اعضای گروهش وجود دارد با انتقاد مواجه شده است.

در ویدئویی که در توئیتر منتشر شده است جیولیانی می گوید: « جایگزینی برای حکومت روحانیون در ایران وجود دارد. وظیفه ماست که از آن حمایت کنیم.»

بنا به گزارش ها، در ماه مارس، دولت ترامپ موضع خود را تغییر داده است و دیگر مجاهدین خلق را به عنوان جایگزینی بالقوه برای حکومت فعلی ایران مستثنا نمی داند.

بنظر می رسد که جیولیانی پنج شنبه عصر بلافاصله پس از مصاحبه تلفنی با برنامه “شان هنیتی” (در فاکس نیوز) به این کنفرانس رفته است.

جیولیانی همچنین در ماه فوریه در یک گردهمایی ضد ایرانی در ورشو سخنرانی کرد و گفت که نماینده مجاهدین خلق است و نه ترامپ! با این وجود در حاشیه این مراسم چند کار هم برای ترامپ انجام داد از جمله ملاقات با دادستان اوکراین که ادعا می کرد درباره کاندیداتوری جو بایدن برای ریاست جمهوری، اطلاعاتی رسوا کننده دارد.

در کنفرانس روز جمعه، لیبرمن اظهارات جیولیانی را تکرار کرد. وی گفت: «وقتی من اینجا هستم حس می کنم که نماینده روح دوست بزرگم، سناتور مک کین فقید، هستم، که تشکیلات به او هشدار داده بود از این سازمان حذر کند اما او وقت صرف کرد تا درباره این سازمان بیاموزد. او با ایمان به این سازمان و هدفش به اشرف سه آمد.»

این اولین باری نیست که جیولیانی به آلبانی سفر می کند. در ماه مه 2018 نیز او به این کشور اروپای جنوبی برای یک مراسم دیگر مجاهدین سفر کرد. این رابطه سال ها است که ادامه دارد.

جاش کونسکی

Talking Points Memo (TPM)

_______________________________________________________

آرشیو موضوع : فعالین حقوق بشر

مهدی خوشحال: زنان حرمسرا

سازمان مجاهدین خلق  ـ ۵۰ سال بعد

متاسفانه، ترک خوردن تابوهای تاریخی و برداشتن نقاب  تزویر از چهره های پوشالی قدیسین، در ملاء مذهبی و اجتماعی کار آسانی نیست. اما حرمسرا با توجیهات مذهبی و سیاسی و مبارزاتی و ارتقاء زنان از قید و بند و اسارت مردان، توجیه شد. رهبر فرقه که فردی زیرک و مکار بود، مانند خلف خود ناصرالدین شاه قاجار، …

میرباقر صداقی: رجوی و نقض حقوق بشر و کاسه لیسی جنگ طلبان

میرباقر صداقی: رجوی و  نقض حقوق بشر و کاسه لیسی جنگ طلبان

رجوی و  نقض حقوق بشر و کاسه لیسی جنگ طلبان میرباقر صداقی، سایت وطنم، سوئیس، دوازدهم ژوئیه 2019:… خانم مریم رجوی  چرا دولت ما باید استحاله و عقب نشینی کند؟ دولت ما باید تمام قد در مقابل تمام زورگوئیها بایستد و این حق  ایران است که برای دفاع از خود هر نوع موشکی که دوست …

پرویز حیدرزاده: یکان سایبری فرقه مجاهدین خلق در آلبانی

پرویز حیدرزاده: یکان سایبری فرقه مجاهدین خلق در آلبانی

دستور مریم رجوى به سران تشکیلات براى تبلیغات دروغین و شیطان سازى و سیاه نمایى از وضعیت ایران واینکه اربابش قصد حمله دارد و بلاطبع بالا بردن جنبه تبلیغى مثبت از وضعیت تشکیلات پوسیده در البانى که رمقى براى بقاء در وجود افراد باقى نمانده است , این هم فقط به خاطر سال ها مغزشویى که انجام دادند …

نبرد نابرابر والیبال ایران در شیکاگو

نبرد نابرابر والیبال ایران در شیکاگو

علاوه بر مشکلات مالی و مدیریتی ورود تیم ملی ایران به آمریکا هم راحت نبود. گزارش شده چند نفر از والیبالیست‌های ایران برای ساعت‌ها توسط ماموران مهاجرت آمریکا بازجویی شدند. قبلا هم در سفرهای دیگر تیم ملی والیبال به آمریکا پلیس این کشور از بازیکنان و کادر فنی ایران سوال و جواب کرده بود اما این بار بازیکنان …

دو دوزه بازی اروپا، نباید باند رجوی را امیدوار سازد!

نبرد نابرابر والیبال ایران در شیکاگو

درکنار این اقدام ، آنها برای مذاکره با ایران ، برای حضور درتهران و مذاکره با مقامات ایران که موضع صریحی دراین باره دارند، سرو دست میشکنند وبنابراین باند رجوی بیهوده درانتظار میوه چینی ازاین دو دوزه بازی های اروپائیانی هستند که افراد بی استخوان زمام امور آنرا دردست دارند وبا هرچشم غره ی آمریکا ، تعویض موضع …

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید