گفتگوی فیروزمند با سبحانی : مسعود رجوی زنده است ، اما کجاست؟

0
1492

اما روز شنبه نوزدهم  تیر ۱۳۹۵ برابر با ۹ ژوئیه ۲۰۱۶، ترکی الفیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در سالن ویلپنت فرانسه و در کنار مریم رجوی سخنرانی کرد و در گفته‌های خود به زبان عربی از مسعود رجوی با عنوان «مرحوم» یاد نمود. استفاده از واژه «مرحوم» برای مسعود رجوی توسط یک مقام اطلاعاتی عربستان در حضور مریم رجوی، اعضا و هواداران سازمان، واکنش‌هایی را بین ایرانیان برانگیخت. پس از آن بجز پیام های مکتوب که از سال ۲۰۱۶ تا کنون منتشر گردیده که صحت آن به اثبات نرسیده است. آیا این پیام ها مستقیما از طرف مسعود رجوی است یا فرد دیگری بجای او می نویسد؟ اما قبل از پرداختن به موضوع مرگ یا زندگی، حیات مسعود رجوی را از پروسه زندان ساواک تا کنون به نقد کشیده ایم که او چگونه در سرفصل های تاریخی سازمان از حضور در میدان و همراهی با دیگر اعضای سازمان که با انواع خطرات مواجه بوده اند، خود را کنار کشیده، جان خود را برداشته و از میدان رزم فرار کرده است! بررسی وقایع تاریخی سازمان از دیگر نکات این گفتگو می باشد. و بالاخره اینکه مسعود رجوی در حال حاضر کجا است؟ زنده است؟ یا مرده؟

گفتگوی فیروزمند با سبحانی : مسعود رجوی زنده است ، اما کجاست؟

مسعود رجوی کجاست؟ زنده است؟ یا مرده؟

آریا ایران ـ 23.08.2019

پس از سرنگونی صدام حسین در سال ۲۰۰۳ میلادی، مسعود رجوی در غیبت فرو رفت. برخی گفتند ابتدا زخمی شده و سپس به مرگ طبیعی مرده است. برخی دیگر گمانه زنی هایی مطرح نموده اند که صحت آن با ابهامات فراوانی روبرو است.

مسعود رجوی بعد از سرنگونی صدام حسین، چند سالی را با پیام ها و گفتگو های صوتی طی نمود و پس از اخراج مجاهدین از عراق و اعزام آنان به آلبانی، دیگر هیچ خبری از مسعود رجوی نشد.

اما روز شنبه نوزدهم  تیر ۱۳۹۵ برابر با ۹ ژوئیه ۲۰۱۶، ترکی الفیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در سالن ویلپنت فرانسه و در کنار مریم رجوی سخنرانی کرد و در گفته‌های خود به زبان عربی از مسعود رجوی با عنوان «مرحوم» یاد نمود. استفاده از واژه «مرحوم» برای مسعود رجوی توسط یک مقام اطلاعاتی عربستان در حضور مریم رجوی، اعضا و هواداران سازمان، واکنش‌هایی را بین ایرانیان برانگیخت.

پس از آن بجز پیام های مکتوب که از سال ۲۰۱۶ تا کنون منتشر گردیده که صحت آن به اثبات نرسیده است. آیا این پیام ها مستقیما از طرف مسعود رجوی است یا فرد دیگری بجای او می نویسد؟

در این برنامه با آقای محمد حسین سبحانی عضو سابق شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق درباره مسعود رجوی به گفتگو نشسته ایم تا بدانیم که او زنده است یا مرده؟

اما قبل از پرداختن به موضوع مرگ یا زندگی، حیات مسعود رجوی را از پروسه زندان ساواک تا کنون به نقد کشیده ایم که او چگونه در سرفصل های تاریخی سازمان از حضور در میدان و همراهی با دیگر اعضای سازمان که با انواع خطرات مواجه بوده اند، خود را کنار کشیده، جان خود را برداشته و از میدان رزم فرار کرده است!

بررسی وقایع تاریخی سازمان از دیگر نکات این گفتگو می باشد.

و بالاخره اینکه مسعود رجوی در حال حاضر کجا است؟ زنده است؟ یا مرده؟

گفتگوی جواد فیروزمند با محمد حسین سبحانی

عضو سابق شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران

با تشکر از آقای سبحانی و کانون ایران قلم

منبع : آریا ایران – پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ – ۲۲ اوت ۲۰۱۹

________________________________________

 

 

Sobhani-Firouzmand-25.07.2019

از جولیانی و مریم رجوی تا مرگ کلاهی واپوزیسیون بازنشسته در آلبانی

 

 

—————————

——————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید