این ویژه نامه برای مجاهدین رجوی پرهزینه بوده!

0
477

ایراد مهم این خبر کوتاه دراین است که مطالب موجود قدرت این ” آلترناتیو قلابی “ ابدا به تصویر کشیده نشده ودست منتقد در این باره را کوتاه  نموده است . وگرنه درمورد سایر مسائل، ما تقریبا درمورد تمام  اظهارات مریم و تعداد زیادی ازروسپیان سیاسی جمع شده درآنجا، اعلام موضع کرده واحتیاجی به پاسخگویی مجدد به این دروغ ها نمیبینیم وعلاقمندان- حتی خود گماشتگان رجوی- میتوانند به وبسایت های منتقد خشونت رجوی مراجعه کرده ومشاهده نمایند که دراین نشست های پرخرج، چه دشمنی کینه توزانه ای با مردم ایران بنمایش گذاشته شده  وتوسط ما افشا شده است! موضوع جالب دراین خبر آنست که یک نشریه ی دشمن مردم ایران، این بار – البته نه برای اولین بار- با پول آنچنانی مجاهدین خلق ، افکار عمومی مردم آمریکا برعلیه ایران را تهییج کرده و مسئله ی سنگ مفت وگنجشک مفت درکار بوده ولکه ی ننگ دیگری که دامان مجاهدین خلق را بیشتر لکه دار کرده است !

این ویژه نامه برای مجاهدین رجوی پرهزینه بوده!

حمید تبریزی ـ 11.09.2019

در رسانه های مجازی باند رجوی میخوانیم :

” روزنامهٔ واشنگتن تایمز یک ویژه‌نامهٔ ۳۶صفحه‌یی را به گردهمایی مقاومت در اشرف ۳اختصاص داد. واشنگتن‌تایمز روز ۲۵ژوئیه این ویژه‌نامه را منتشر کرد و در صفحه اول خود زیر تیتر: بخش ویژه: ایران قدرت آلترناتیو آن را اعلام کرد “.

نظر به قیمت گزافی که نشر هرنوع تبلیغ دراین روزنامه ی دست راستی ومعروف دارد ، نشر یک مطلب 26صفحه ای دراین روزنامه هنر بزرگی است که تنها با پول های عربستان میتوان این هنرنمایی را انجام داد والبته مجاهدین خلق همواره این هنر ؟! را داشته اند!!

ادامه ی خبر چنین است :

” این ویژه‌نامه که علاوه بر نسخهٔ چاپی، در پایگاه اینترنتی واشنگتن‌تایمز نیز منتشر شده، شامل منتخبی از سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت و گزارشها، تصاویر، متون گزیده از سخنرانی شخصیت‌ها، پیام‌های همبستگی اعضای سنا و مجلس نمایندگان آمریکا و بیانیهٔ شخصیت‌های برجستهٔ آمریکایی با عنوان سال ساکنان اشرف و همچنین تصاویری از فعالیت‌های کانون‌های شورشی و اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف ایران است “.

پس هزینه بالاتر هم رفته والبته بازهم بخاطر پول های مفت ناشی ازمزدوری رجوی ها به بیگانگان متخاصم ، باکی نیست!

ایراد مهم این خبر کوتاه دراین است که مطالب موجود قدرت این ” آلترناتیو قلابی “ ابدا به تصویر کشیده نشده ودست منتقد در این باره را کوتاه  نموده است .

وگرنه درمورد سایر مسائل، ما تقریبا درمورد تمام  اظهارات مریم و تعداد زیادی ازروسپیان سیاسی جمع شده درآنجا، اعلام موضع کرده واحتیاجی به پاسخگویی مجدد به این دروغ ها نمیبینیم وعلاقمندان- حتی خود گماشتگان رجوی- میتوانند به وبسایت های منتقد خشونت رجوی مراجعه کرده ومشاهده نمایند که دراین نشست های پرخرج، چه دشمنی کینه توزانه ای با مردم ایران بنمایش گذاشته شده  وتوسط ما افشا شده است!

موضوع جالب دراین خبر آنست که یک نشریه ی دشمن مردم ایران، این بار – البته نه برای اولین بار- با پول آنچنانی مجاهدین خلق ، افکار عمومی مردم آمریکا برعلیه ایران را تهییج کرده و مسئله ی سنگ مفت وگنجشک مفت درکار بوده ولکه ی ننگ دیگری که دامان مجاهدین خلق را بیشتر لکه دار کرده است !

//////////////////////////

 

محمد حسین سبحانی:بولتون هم به جای فتح تهران، به زندان اشرف۳ در آلبانی تبعید شد

محمد حسین سبحانی:بولتون هم به جای فتح تهران، به زندان اشرف۳ در آلبانی تبعید شد

 در راستای همین سیاست در سال گذشته مریم عضدانلو ـ رجوی بسیار تلاش کرد که از طریق جولیانی و بولتون اجازه سفر و حضور در آمریکا را پیدا کند تا خود را به عنوان تنها اپوزیسیون دمکراتیک !؟ معرفی کند ولی  به دلیل سوابق تروریستی فرقه مجاهدین خلق و مریم عضدانلو ـ رجوی و محدودیت های حقوقی و همچنین نفرت اجتماعی از رجوی و مجاهدین خلق در ایران این امر ممکن نشد. البته نباید فراموش کرد که وضعیت فعلی روابط آمریکا با ایران تنها به باند مخرب یاد شده و جان بولتون که دوجانبه از سوی اسرائیل و فرقه مجاهدین خلق تغذیه می شدند، برنمی گردد بلکه کماکان مهره های جنگ طلب و تمامیت خواه چه علیه ایران و چه علیه جامعه بین المللی در کاخ سفید حضور دارند و حتی می توان این تحلیل را هم داشت که بولتون نقش مخرب خود را در ویران کردن برجام و راه اندازی بزرگترین تحریم های تاریخ  علیه مردم ایران بازی کرده بود، بنابراین ترامپ دیگر نیازی به این مهره در ادامه بازی سیاسی خود با ایران و دیگران نداشت. اما اگر حتی چنین هم باشد این نشان از یک افول اخلاقی عمیق در میان سیاستمداران آمریکا است که با جان بولتون مثل یک دستمال و ابزاری برخورد شده که دیگر مدت مصرف آن به پایان رسیده است.  اما هر چه بود ، در هر صورت به نظر می رسد با اخراج مشاور امنیت ملی آمریکا از کاخ سفید توسط دونالد ترامپ راه برای کاهش و برداشتن تحریم ها علیه مردم ایران و گفتگو و مذاکره بین ایران و آمریکا باز شده است و  ” برادر مجاهد جان بولتون ”  به جای رفتن به تهران و فتح آن به مانند رجوی به زندان اشرف 3 در آلبانی تبعید شده است و دیر یا زود  در آنجا توسط فرقه مجاهدین رونمایی خواهد شد.  تبعید جان بولتون به آلبانی آغازی بر پایان دوران سرخوشی تشکیلاتی و فریب فرقه مجاهدین خلق نیز می باشد که فکر کرده و می کند با آویزان شدن به بیگانگان و کوبیدن بر طبل جنگ می تواند از نمد تحریم و جنگ علیه مردم ایران کلاهی برای خود ببافد، چرا که قرار بود بولتون آنها را تا بهمن 1397 و قبل از چهل سالگی انقلاب ایران به تهران ببرد .  اما نشد،  یعنی نه تنها کلاهی بافته نشده است بلکه به نظر می رسد افزایش ریزش نیرو در زندان اشرف 3 در آلبانی در چشم انداز خواهد بود.

 جان بولتون هم به جای فتح تهران، به زندان اشرف 3 در آلبانی تبعید شد

محمد حسین سبحانی ـ 11.09.2019

محمد حسین سبحانی: “صادرات حقوق بشر” از جاده “تحریم و جنگ” با سوخت رسانی اسرائیل، سعودی و فرقه مجاهدین

 جان بولتون هم به جای فتح تهران، به زندان اشرف 3 در آلبانی تبعید شد

روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جان بولتون را از مسئولیت مشاور امنیت ملی آمریکا برکتار کرد.  اخراج بولتون به عنوان سومین مشاور امنیت ملی کاخ سفید در شرایطی صورت گرفت که به نظر می رسد وی  بالاترین شانس را برای تحقق خاورمیانه آرام  از طریق ” برجام ” با دادن اطلاعات غلط و کوبیدن بر طبل جنگ و تحریم و فریب دونالد ترامپ از جامعه جهانی گرفت یا آن را به تاخیر انداخت. اما اخراج جان بولتون از کاخ سفید یک پیام مهم برای همه کشورها و طرف های درگیر به ویژه فرقه خشونت طلب مجاهدین خلق دارد که تحریم و جنگ علیه مردم ایران به کمک جان بولتون و نتاینیاهو و گاو شیرده عربستان سعودی جواب ندارد ، اگر می توانست جواب داشته باشد باید کماکان ” سر ”  باند جنگ طلب همچنان در کاخ سفید دفتر می داشت ولی دیگر چنین نیست.

اگر یادمان باشد این  ” برادر مجاهد جان بولتون” بود که در خیمه شب بازی های سالیانه مجاهدین خلق در ویلپنت پاریس می گفت که تا بهمن ماه 1397 جشن پیروزی را در تهران با رجوی خواهد گرفت، اما چنین نشده است. در همین راستا نقش مخرب بولتون در سیاست های امنیتی آمریکا چنان بود که دونالد ترامپ را بعد از سرنگونی پهباد آمریکایی بر فراز آسمان تنگه هرمز توسط ایران به اقدام نظامی فوری علیه ایران تشویق کرده بود که براساس گفته های خود دونالد ترامپ در دقایق آخر تصمیم نظامی خود علیه ایران را تغییر داد.

نمونه دیگر در نقش مخرب جان بولتون و همچنین پمپئو در  منتفی کردن تصمیم ترامپ با پیشنهاد رئیس جمهور فرانسه مکرون بود که قرار بود بعد از مذاکرات مختلف بین روسای جمهور ایران و فرانسه و همچنین حضور غیر منتظره محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در حاشیه نشست گروه 8  یک خط اعتباری 15 میلیارد دلاری برای ایران باز شود که این موضوع با موافقت اولیه ترامپ در نشست گروه 8 در فرانسه همراه بود ولی ناگهان بر خلاف انتظار رسانه ها و افکار عمومی بلافاصله  جان بولتون با آن مخالفت کرد و همه چیز به هم ریخت.

اما با مرور گذشته و  با توجه به سابقه روابط نزدیک جان بولتون با فرقه مجاهدین خلق ، همه کارشناسان مسائل ایران و  سازمان مجاهدین خلق در هنگام انتصاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا توسط ترامپ به او هشدار داده بودند که با حضور بولتون در کاخ سفید  اجازه اخلال و  ” چلپی کردن ” اوضاع به مجاهدین خلق در کاخ سفید داده می شود و ساده انگاری بوده و هست که غیر از این تصور نمود و این پر بهادادن به نقش فرقه مجاهدین خلق نیست . چنانچه  با حضور جان بولتون در کاخ سفید چرخ رابطه اطلاعاتی و مزدوری مجاهدین خلق برای سرویس اطلاعاتی اسرائیل  روان تر چرخید . بولتون  با انتقال اخبار و اطلاعات دروغ و همچنین پیشنهادهای راهبردی علیه مردم ایران از منبع فرقه مجاهدین خلق به ترامپ توانست سیاست آمریکا را در قبال ایران را به جنگ و خشونت منحرف کند، چرا که رودی جولیانی و جان بولتون حتی قبل از گرفتن پست در کاخ سفید از مشاوران اصلی ترامپ در دوران مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بوده اند و باند مک کین ، جولیانی و بولتون با توجه به عدم سابقه و تجربه  سیاسی ترامپ مجبور به اتخاذ شعار هایی  علیه برجام در دوران مبارزات انتخاباتی کرد که آثارش برای اجرای آن شعار ها در بعد از انتخاب ترامپ هویدا شد.

در راستای همین سیاست در سال گذشته مریم عضدانلو ـ رجوی بسیار تلاش کرد که از طریق جولیانی و بولتون اجازه سفر و حضور در آمریکا را پیدا کند تا خود را به عنوان تنها اپوزیسیون دمکراتیک !؟ معرفی کند ولی  به دلیل سوابق تروریستی فرقه مجاهدین خلق و مریم عضدانلو ـ رجوی و محدودیت های حقوقی و همچنین نفرت اجتماعی از رجوی و مجاهدین خلق در ایران این امر ممکن نشد.

Mojahedin-Jahn Bolton baradar Mojahed

البته نباید فراموش کرد که وضعیت فعلی روابط آمریکا با ایران تنها به باند مخرب یاد شده و جان بولتون که دوجانبه از سوی اسرائیل و فرقه مجاهدین خلق تغذیه می شدند، برنمی گردد بلکه کماکان مهره های جنگ طلب و تمامیت خواه چه علیه ایران و چه علیه جامعه بین المللی در کاخ سفید حضور دارند و حتی می توان این تحلیل را هم داشت که بولتون نقش مخرب خود را در ویران کردن برجام و راه اندازی بزرگترین تحریم های تاریخ  علیه مردم ایران بازی کرده بود، بنابراین ترامپ دیگر نیازی به این مهره در ادامه بازی سیاسی خود با ایران و دیگران نداشت. اما اگر حتی چنین هم باشد این نشان از یک افول اخلاقی عمیق در میان سیاستمداران آمریکا است که با جان بولتون مثل یک دستمال و ابزاری برخورد شده که دیگر مدت مصرف آن به پایان رسیده است.

اما هر چه بود ، در هر صورت به نظر می رسد با اخراج مشاور امنیت ملی آمریکا از کاخ سفید توسط دونالد ترامپ راه برای کاهش و برداشتن تحریم ها علیه مردم ایران و گفتگو و مذاکره بین ایران و آمریکا باز شده است و  ” برادر مجاهد جان بولتون ”  به جای رفتن به تهران و فتح آن به مانند رجوی به زندان اشرف 3 در آلبانی تبعید شده است و دیر یا زود  در آنجا توسط فرقه مجاهدین رونمایی خواهد شد.  تبعید جان بولتون به آلبانی آغازی بر پایان دوران سرخوشی تشکیلاتی و فریب فرقه مجاهدین خلق نیز می باشد که فکر کرده و می کند با آویزان شدن به بیگانگان و کوبیدن بر طبل جنگ می تواند از نمد تحریم و جنگ علیه مردم ایران کلاهی برای خود ببافد، چرا که قرار بود بولتون آنها را تا بهمن 1397 و قبل از چهل سالگی انقلاب ایران به تهران ببرد .  اما نشد،  یعنی نه تنها کلاهی بافته نشده است بلکه به نظر می رسد افزایش ریزش نیرو در زندان اشرف 3 در آلبانی در چشم انداز خواهد بود.

/////////////////////////////////////////

مسعود رجوی زنده است، اما کجاست؟

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید