سندی که ترامپ،نتانیاهو و گاو شیرده کشف نکردند،ولی فرقه مجاهدین مدعی شد کشف …

0
1151

از همان روز اول امریکا و دولت سعودی عرب توپشان خیلی پر بود که سند و مدرک ارائه می دهیم که بعد از یک هفته امریکا ارام شد و هیچ گونه سند و مدرکی هم که اثبات کنند این موضوع باشد رو نکرد ! عرب سعودی و در راسش شاهزاده بن اره سرو صدای زیادی کردند که ما شواهد و مدارک زیادی و انها را انتشار می دهیم . دقیقا مثل احمدی نژاد که دائم تهدید می کرد ، میگویم ، می گویم ….. خوب نزدیک سه هفته از موضع گذشت وهیچ سند و مدرکی ….. رو نکردند . الان نوبت پادو ها مواجب بگیران سعودی عرب شده است که در این میان بیشتر از همه فرقه رجوی سر داستان حمله پهپادها به منطقه نفتی دارد یقه جر می دهد و خودش را به ازحال رفتن می زند ! دقیقا روز بعد از حمله بیوه *مریم قجر عضدانلو ، نالان، هراسان امد بیانیه داد به قول خودشان موضع گیری کرد! البته این برای دلربایی از ارباب سعودی خود بود .  بعد از سه هفته سران فرقه رجوی در امریکا به اصطلاح **کنفرانس مطبوعاتی تحت عنوان : افشای حملات رژیم ایران به تاسیسات نفتی سعودی عرب را برگذار کردند . این کنفرانس دو نکته خیلی مهم و جالب داشت . اول اینکه برگذار کنندگان در صحنه ان یعنی علیرضا جعفرزاده و سونا صمصانی دو تن از فرماندهانی بودند که مکتوب درخواست عملیات انتحاری برای رهبری فرقه نوشته بودند !! نکته دوم اینکه از 24 نفری که سالن را پر کرده اند 17نفر ان از مسئولین و نفرات خود فرقه در امریکا هستند . اگر فرقه ریگی به کفش نداشت چرا از پشت سر شرکت کنندگان را نشان می دهد از چهر انها هیچ عکسی نشان نمی دهد ؟

اسنادی که ارباب نتوانست افشا کند ، بیوه مریم قجر عضدانلو میخواهد جزئیات را افشاء کند

محمد کرمی، وبلاگ عیاران ـ 04.10.2019

Sobhani-payam-Ashraf-3

سبحانی:  باور کنید مجاهدین خلق “جاسوس” نیستند

 

 

اسنادی که ارباب نتوانست افشا کند ، بیوه مریم قجر عضدانلو میخواهد جزئیات را افشاء کند

محمد کرمی فعال حقوق بشر پاریس

در تاریخ 23 شهریور ماه بود که جنگجویان حوثی منطقه نفتی  استان الشرقیه حومه شهرهای بقیق و    خریص  در شرق عرب سعودی را مورد حمله پهپادی خود قرار دادند .پس از ان جنگ و جدال های سیاسی و تبلیغاتی در دو دسته به راه افتاد . درسته اول جنگ جدال و شاخ و شانه کشیدن و عربده کشی کشورهای بود که  همگام با سعودی عرب هستند یا  سنخ ارباب ایاین جماعت هستند که دارند انها را می دوشند .یا کشور های بودند که به نوعی نوچه سعودی عرب هستند . که شروع به هارتو پورت کردند ، دم تکان دادن برای شاهزاده اره برقی .

از ان سو مواجب بگیران ریز درشت از فرقه رجوی بگیر تا بقیه کوتوله های سیاسی تا پادوهای یه لاقبا ، از نوریزاده تا ناجوانمردی قاتل … که از این خوش رقصی ها ، این نوچه ها هدفی داشتند ؟

از همان روز اول امریکا و دولت سعودی عرب توپشان خیلی پر بود که سند و مدرک ارائه می دهیم که بعد از یک هفته امریکا ارام شد و هیچ گونه سند و مدرکی هم که اثبات کنند این موضوع باشد رو نکرد ! عرب سعودی و در راسش شاهزاده بن اره سرو صدای زیادی کردند که ما شواهد و مدارک زیادی و انها را انتشار می دهیم . دقیقا مثل احمدی نژاد که دائم تهدید می کرد ، میگویم ، می گویم ….. خوب نزدیک سه هفته از موضع گذشت وهیچ سند و مدرکی ….. رو نکردند .

الان نوبت پادو ها مواجب بگیران سعودی عرب شده است که در این میان بیشتر از همه فرقه رجوی سر داستان حمله پهپادها به منطقه نفتی دارد یقه جر می دهد و خودش را به ازحال رفتن می زند ! دقیقا روز بعد از حمله بیوه *مریم قجر عضدانلو ، نالان، هراسان امد بیانیه داد به قول خودشان موضع گیری کرد! البته این برای دلربایی از ارباب سعودی خود بود .

 بعد از سه هفته سران فرقه رجوی در امریکا به اصطلاح **کنفرانس مطبوعاتی تحت عنوان : افشای حملات رژیم ایران به تاسیسات نفتی سعودی عرب را برگذار کردند . این کنفرانس دو نکته خیلی مهم و جالب داشت . اول اینکه برگذار کنندگان در صحنه ان یعنی علیرضا جعفرزاده و سونا صمصانی دو تن از فرماندهانی بودند که مکتوب درخواست عملیات انتحاری برای رهبری فرقه نوشته بودند !! نکته دوم اینکه از 24 نفری که سالن را پر کرده اند 17نفر ان از مسئولین و نفرات خود فرقه در امریکا هستند . اگر فرقه ریگی به کفش نداشت چرا از پشت سر شرکت کنندگان را نشان می دهد از چهر انها هیچ عکسی نشان نمی دهد ؟

مجاهدین خلق عربستان سعودی و افشای جزئیات حمله موشکی به تاسیسات نفتی

ازنکات جالب دیگر این شعبده بازی این است که روز اول این کنفرانس را به طور کامل به صورت نوشته در سایت مجاهد  انتشار داده بودند . از انجائی که درهیچ کجا انعکاسی نداشت . دو روز بعد ، مطلب قبلی را حذف کردند . بجای ان قسمت های کوتاهی را به اسم خبرگزاری های مختلف انتشار دادند. سوال اینجا هست که چرا لینک یا عکسی از ان روزنامه ها یا سایت های که مدعی هستند این کنفرانس را انعکاس داده اند انتشار نمی دهند . به این بسنده می کنند که چند خط از قول این و ان بنویسند  که فقط می توانند با این شیوه خودشان را گول بزنند . یعنی کماکان سرشان مانند کبک در توی برف است . فراموش کرده اند که الان قرن ارتباطات است سریع افرادی که به دنبال این موضوعات باشند در اینترنت جستجو می کنند  و رو سیاهی برای فرقه می ماند .

موضوعاتی که دراین کنفرانس بیان کرده اند : یک سری محل ها را نام برده اند ! بعد یک سری عکس هوائی نشان دادند ، ادعا کرده اند که این عکس های ماهواره ای می باشد! باشد این ها درست میگویند اما مگر فرقه ماهواره دارد ؟؟ خوب از سال 2000 که کنفرانس های افشاگرانه برپا می کردند همه ماها که درون تشکیلات بودیم می دانستیم که این عکس های ماهواره ای را اسرائیل به فرقه می دهد .

این جماعت اسم کنفرانس خودرا هم گذشته اند : افشای جزئیات حمله موشکی رژیم ایران به تاسیسات نفتی عرب سعودی ؟! اما طبق انچه در سایت خودشان از این کنفرانس انتشار داده اند ، به همه چیز می خورد بجز افشای جزئیات حمله موشکی به تاسیسات نفتی . البته فرقه رجوی در این گونه دروغ پردازی ها ید طولائی دارد .اسرائیل یک بلند گو ساده ای گیر اورده هر انچه می خواهد خرج کند ، که خودش بهائی نپرداز می خوراند به این فرقه و اینها هم تحت عنوان کنفرانس ….. خرج می کنند .

 فقط باید این بیوه ابله مریم قجر گفت زمستان وطن فروشی می رود و شما بی هویت های وطن فروش اس وپاس می مانید .حالا بدوید به دنبال سعودی عرب برای چند میلیون دلار اغشته بخون .اگر شما با ارتشی که پدر معنویتان یعنی صدام حسین  برایتان درست کرد دانستید کاری از پیش ببرید  . می توانید همان امید را به این شاهزاده اربه برقی داشته باشید

مجاهدین خلق عربستان سعودی و افشای جزئیات حمله موشکی به تاسیسات نفتی

اکثر شرکت کنندگان از فرماندهان ومسئولین فرقه هستند

*
https://www.maryam-rajavi.com/item/maryam-rajavi-attack-oil-facilities

 **
https://www.iran-efshagari.com/حمله-موشکی-رژیم-ایران-به-تأسیسات-نفتی-ع

مجاهدین خلق عربستان سعودی و افشای جزئیات حمله موشکی به تاسیسات نفتی

لینک به منبع

————————————————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید