سخن های پریشان از سر هول

0
1362

سخن های پریشان از سر هول

بینا عارف، کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی، اول مارس ۲۰۱۶:…  حالا میگوید که اصولگرایان تهران رای نیاوردند !!!! نمیگوید که وقتی حوزه ها سوت و کور بود و مردم نبودند و جناح غالب هم علیه اصلاح طلب ها بود چرا رای نیاوردند ؟ ظاهرا این توجیه پیچیده در حد توان خانم رجوی نیست که یا متوجه نشده یا هم عقلش به جایی قد نداده و لابد گفته کاش مسعود بود او در این کارها استاد است . اما آنچه در حد توان و فهم خانم … 

لینک به منبع

سخن های پریشان از سر هول

بیتا عارف – کانون وبلاگنویسان مستقل ایرانی —

مریم رجوی در حال مزخرف گوییخانم رجوی میگوید در انتخابات همه حوزه ها سوت و کور بود و کسی شرکت نکرد و رژیم به دروغ آمار میدهد که شصت در صد مردم شرکت کرده اند و می افزاید که این آمار مضحک است .

قبلا نیز گفته بود که لازم نیست مردم شرکت کنند و انتخابات از پیش مهندسی شده است . گفته بود که حتی جناح اصلاح طلب را هم تحمل نمیکنند و بسیار چیزهای دیگر.

حالا میگوید که اصولگرایان تهران رای نیاوردند !!!! نمیگوید که وقتی حوزه ها سوت و کور بود و مردم نبودند و جناح غالب هم علیه اصلاح طلب ها بود چرا رای نیاوردند ؟ ظاهرا این توجیه پیچیده در حد توان خانم رجوی نیست که یا متوجه نشده یا هم عقلش به جایی قد نداده و لابد گفته کاش مسعود بود او در این کارها استاد است .

اما آنچه در حد توان و فهم خانم رجوی است این است که توجیه کند چطور رژیم آمار را به شرکت شصت درصدی مردم رسانده است .

یکی از راههایی که خانم رجوی برای توجیه خلق کرده این است که عده ای را با اتوبوس از شهری به شهری دیگر برده اند که بازهم رای بدهند و این چند بار رای دادن آمار را بالا برده .( لابد با رژه نمایشی ارتش آزادیبخش مقایسه کرده که هرکس را چندین بار از جلوی جایگاه گذراندند که تعداد زیاد جلوه کند اما باید گفت که خانم رجوی برخلاف رژه انتخابات نیاز به شناسنامه و کارت ملی دارد و با مهر و استمپ مشخص میشود که کسی رای داده یا نه ) البته خانم رجوی به ذهنش نزده که خودش گفته حوزه ها سوت و کور بوده اند و گاه بجز مسئولین رای گیری کسی نبوده !! و باید حتما حساب میکرد که نفراتی که با اتوبوس جابجا میشوند قطعا حوزه ها را شلوغ هم میکنند و باید توی صف هم به ایستند که با حرف قبلی خانم تناقض دارد .

ایضآ اشکالات دیگری که خانم رجوی به انتخابات میگیرد نیز همین مشکل را دارد مثلا میگوید خرید رای که البته رای دهنده ممکن است رای خود را بفروشد ولی بالاخره باید پای صندوق برود و نیز اینکه میگوید کسانی با شناسنامه مردگان رای داده اند که آنهم لازمه اش بیرون آوردن حوزه ها از سوت و کوری است .

اما و اما اشکال مهمی که خانم رجوی به انتخابات گرفته است این است که بجز دستجات درونی کسی در انتخابات پیروز نشده واین نشان میدهد که تقلب شده و به دستجات درونی اشاره میکند که اصلاح طلب هستند و اصولگرا و البته همه در چهار چوب نظام ، از نظر من هم این اشکال باید برطرف شود و از خانم رجوی میخواهم که برای برچیدن این شیوه غیر دمکراتیک اقدام کند و در انتخابات آتی شورای رهبری مجاهدین جداشده ها و بخصوص بنده را هم لحاظ کرده و از صندوق بیرون آورد قطعا برای اینکه فقط به جناحهای داخلی ( که از فرط دمکراتیک بودن مجاهدین فاقد این جناح بندی است !؟!؟) اکتفا نکند در ضمن از زنانی که در مجلس شورای اسلامی هم هستند میتوانند چند نفر را بعنوان مسئولین سازمان و شورا در انتخابات شرکت دهند .( ببخشید یادم رفت که سازمانی که به شورایی بودن و انتخابات تا بن دندان معتقد است در تمام رده های تشکیلاتی و سیاسی و اداری فقط با انتصاب امورات خود را میگذراند ) .

خانم رجوی با این همه دلایل و استنادات و منطق و استدلال و برهان قاطع و استعدادی که بروز داده نتیجه گیری میکند که جمهوری اسلامی با این انتخابات یک گام کیفی به سرنگونی نزدیک شده غافل از اینکه این نتیجه نیز با استراتژی سازمانش در تضاد است و از اول قرار بوده که رژیم جمهوری اسلامی توسط سازمان و ارتش آزادیبخش آن سرنگون شود نه انتخابات خودش ، اگر اینطور میخواستنید سرنگون کنید که اعلام میکردید هرچه گسترده تر مردم در انتخابات شرکت کنند ،خانم رجوی البته نمیدانم خودش چطور گام برمیدارد و چه برداشتی از گام برداشتن دارد چون تا بحال صدها بار اعلام کرده که رژیم گامهای کیفی و بزرگی بسوی سرنگونی برداشته دهها سال پیش درانتخابش بعنوان رپپس جمهور ( البته بدون انتخابات و بدون حضور کاندید دیگری و طبعا بدون تقلب و با حضور گسترده ) آقای مسعود رجوی برداشتن گام کیفی بسوی سرنگونی را از طرف رژیم با همین لحن ابراز داشت و از آنموقع رژیم به سرعت گامهای کیفی برمیدارد ولی مجاهدین از هم میپاشند و اشرف را ازدست میدهند و بیشتر خودشان را به مضحکه می کشانند ، به نظرم اگر خانم رجوی کاری به گام برداشتن کسی نداشته باشد شاید برای آینده سازمانش بهتر باشد .

مثلا میتواند در مقابله با انتخابات جمهوری اسلامی یک گروه تلگرامی تشکیل دهد برای رای دادن مردم به خودش بعنوان رییس جمهور ( که البته تلگرام بدون شناسنامه و اتوبوس اجازه رای دادن میدهد و خانم رجوی میتواند لشکر کشی هم بکند ) تا همه منجمله بنده حقیر ببینیم که ارای خانم رجوی چقدر است و حساب دستمان بیایید اگر هم خواست با کاندید دیگری رفابت کند فریال و خانم ابتکار و سحر قریشی و بنده هم در خدمتیم .

______________________________

کانون وبلاگ نویسان مستقل: انتخابات ،مجاهدین و همان سیاست همیشگی

۱۰ اسف ۱۳۹۴

انتخابات ،مجاهدین و همان سیاست همیشگی کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی، بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۶:… پیام خانم رجوی از قضا بخاطر اوج درماندگی وبی عملی سازمان مجاهدین …

کانون وبلاگ نویسان مستقل: انتخابات ،مجاهدین و همان سیاست همیشگی

آرشیو موضوع : کانون بلاگ نویسان مستقل

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : مریم رجوی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید