انتقاد وهشدار نخبگان ، بنفع کشور ولاجرم برعلیه باند رجوی است!

0
444

من البته این ادعا را قبول ندارم وعملا میبینم که قسمت بسیار ناچیز کارهای حکومت درراستای دفع فتنه ی سازمان مجاهدین خلق است ووقت وانرژی خود را صرف کارهای مهمتری میکند! اگر دراظهارات مسئولین ، نام شما نامناسب با موقعیت تان برزبان آورده میشود، جنبه ی سمبلیک دارد وشما هم این را میدانید! دراین مورد ذکر مثال ساده ای بیجا نخواهد بود: مثلا هرکدام ازما ، کاری را ازسر بی دقتی ، حواس پرتی یا بی حوصلگی ، بد انجام داده و عصبانی میشویم. دراین موارد  میگوییم لعنت بر شیطان!

حال آنکه ناموفق بودن ما بستگی به عوامل دیگر داشته وشیطان نقشی دراینمورد ایفا نکرده است! پس چرا شیطان متهم میشود؟ برای اینکه او مظهر شرارت ونفاق  وبدی هاست ! بدین ترتیب ، ذکر نام مجاهدین خلق ازطرف مسئولین کشور، حالت سمبیک دارد!

انتقاد وهشدار نخبگان ، بنفع کشور ولاجرم برعلیه باند رجوی است!

حمید تبریزی ـ 28.10.2018

Albania-Azim-mishmast-nejatyaftegan dar albani 260-410

طرح مشکلات کشور ازطرف تمامی مقامات رسمی کشور به امری عادی تبدیل شده و جراید این نظریات مختلف را مطرح کرده واحتیاجی به خبرسازی باند رجوی باقی نمیگذارند!

ازهمین روست که اخیرا رسانه های رجوی – که ازاول هم کم مایه بود- بی مورد شده است!

روش اخیر مطبوعات رجوی ، بیان مشکلات کشور اززبان دست اندرکاران با سلیقه های مختلف است که مردم زودتر ازآنها این مسائل را ملاحظه کرده واحتیاجی به دلسوزی های مکارانه ی رجوی نمی بینند!

دراین میان، اقتصاددانان مردم گرا ونخبه ی کشور ضمن طرح مشکلات، برنامه های عینی وعملی رفع این مشکلات را هم ارائه میدهند و به مردم کمک میکنند که احتیاجی به شنیدن دلسوزی های ؟! رجوی نداشته باشند!

آقای محمد قرایی که دلش همواره برای پاشیدن بذر یاس درذهن مردم درضربان است ، درنوشته ای خواسته است که این ماموریت خود را باتمام برساند!

اودر رسانه های رجوی چنین نوشته است :

” به نظر می‌رسد کفگیر زنگ‌زده رژیم به ته دیگ ولایت خورده است. زمین و زمان شهادت می‌دهند ماشین قراضه نظام ولایی، تلوتلوخوران به سمت دره هولناک نیستی و تباهی نزدیک می‌شود. گویی هیچ‌چیز سرجای خودش نیست “.

شما بارها این مطلب را مطرح کرده وما درجوابتان گفته ایم که ایران امکانات کافی برای برون رفت از وضع موجود دارد ولاجرم مسئولین کشور این موضوع را بهتر میدانند !

با این وجود چرا فکر میکنید که این مسئولین درحق خود ومردم ظلم کرده وکشور را بدست بلوا وآشوب خواهند داد؟!

ضمنا اگر وضع آنطوری خواهد شد که شما گفته اید ، کاری جز رقص وپایکوبی نباید داشته باشید  ودلواپسی تان موردی ندارد!

نکند میترسید که چیزی ازاین آشوب وبلوا چیزی نصیب تان نشود؟!

اگر اینطور است، درست فکر میکنید!!

این مرید بدنام رجوی برای تبلیغ باند متبوعه اش، دروغ بزرگی را مطرح کرده است :

” هر دو جناح نظام تائید می‌کنند که در انجام هر کاری هدفی به‌جز مقابله با سازمان مجاهدین خلق ایران ندارند؛ امری که در ۴۰ سال گذشته مهترین اشتغال سلطنت ولایت مطلقه فقیه بوده است “.

من البته این ادعا را قبول ندارم وعملا میبینم که قسمت بسیار ناچیز کارهای حکومت درراستای دفع فتنه ی سازمان مجاهدین خلق است ووقت وانرژی خود را صرف کارهای مهمتری میکند!

اگر دراظهارات مسئولین ، نام شما نامناسب با موقعیت تان برزبان آورده میشود، جنبه ی سمبلیک دارد وشما هم این را میدانید!

دراین مورد ذکر مثال ساده ای بیجا نخواهد بود:

مثلا هرکدام ازما ، کاری را ازسر بی دقتی ، حواس پرتی یا بی حوصلگی ، بد انجام داده و عصبانی میشویم.

دراین موارد  میگوییم لعنت بر شیطان!

حال آنکه ناموفق بودن ما بستگی به عوامل دیگر داشته وشیطان نقشی دراینمورد ایفا نکرده است!

پس چرا شیطان متهم میشود؟

برای اینکه او مظهر شرارت ونفاق  وبدی هاست !

بدین ترتیب ، ذکر نام مجاهدین خلق ازطرف مسئولین کشور، حالت سمبیک دارد!

ازاین جهت جریان منحوس تر ازباند رجوی وجود ندارد وبنابراین ذکر نام او ازجنبه ی سمبلیک است که اهمیت دارد ونه چیز دیگر!

درپایان این تذکر را بشما میدهم که اظهار نظر نخبگان، عمدتا در راستای اصلاح امور کشور است که این خود، بمعنی ضربه ای به اندام فرتوت باندرجوی هم میباشد وشما دراینمورد وعده های شیرین بخود ندهید!

————–

آرشیو موضوع : اجتماعی، فرهنگی، سیاسی

حکایت مادر یک تروریست؛ سفر از آلمان به مقصد “دولت اسلامی”

حکایت مادر یک تروریست؛ سفر از آلمان به مقصد “دولت اسلامی”

اما کریستیان و یاسمینا واقعا در آن لحظه سرگرم مهیا کردن شرایط برای پیوستن به داعش و سفر به سوریه بودند. آن‌ها برنامه سفر خود را در کافه‌های اینترنتی پی ریختند، در کافه‌های اینترنتی مختلف و نه فقط در شهر دورتموند. زابینه می‌گوید: «هیچ کسی این‌قدر احمق نیست که از طریق کامپیوتر خانگی‌اش و در محل زندگی‌اش چنین …

کتاب‌خوان؛ ‘قطاربازی’ که به ‘آشیانه خرس’ نرسید

کتاب‌خوان؛ ‘قطاربازی’ که به ‘آشیانه خرس’ نرسید

نقطه‌قوت کتاب “قطارباز” نه فقط جنبه پژوهشی آن که حضور مستقیم و جذاب راوی اول‌شخص در قامت یک مسافر سفرنامه‌نویس است که حدود یک‌پنجم کتاب را شامل می‌شود. در بخش پژوهشی این کتاب، خواننده با حقایق و وقایعی مواجه می‌شود که یا از آن‌ها بی‌خبر بوده یا تصوری نادرست از آن‌ها داشته است. از آن جمله است ماجرای …

آلمان قتل خاشقجی را قویا محکوم کرد ـ توضیحات عربستان در باره این قتل ناکافی است

کتاب‌خوان؛ ‘قطاربازی’ که به ‘آشیانه خرس’ نرسید

صدراعظم و وزیر خارجه آلمان می‌گویند از عربستان سعودی انتظار می‌رود شرایط  و پس زمینه قتل آقای خاشقجی را شفاف‌سازی کند. در بیانیه مشترک آنگلا مرکل و هایکو ماس که روز شنبه ۲۰ اکتبر منتشر شد، آمده که توضیحات ارائه شده پیرامون ماوقع در کنسولگری کافی نیست و مسببان این اقدام باید در برابر قانون پاسخگو باشند. هایکو …

“بدنم دیگر از آن من نبود”

“بدنم دیگر از آن من نبود”

در سال گذشته حدود ۷۰۰ هزار تن از مسلمانان روهینگیا پس از آغاز حملات نیروهای نظامی علیه ساکنان منطقه، از میانمار به کشور همسایه، بنگلادش گریختند. این غیرنظامیان هنوز در شرایط بسیار ناگوار و غیرانسانی در اردوگاه‌های پناهجویان بنگلادش زندگی می‌کنند. فاطمه که تنها ۲۰ سال دارد یکی از زنانی است که پس از هجوم شبه‌نظامیان به روستای محل زندگی‌اش بارها و …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید